třídního vzdělávacího programu co se učíme, co objevujeme, co poznáváme Informovanost rodičů o tom, co děti v mateřské škole soukromých školek Výhledech prožívají, co se učí, v čem jsou vzděláváni ať už se zajímají či nikoli by měla být v každé mateřské škole. Na tom, jaký způsob Výhledy mateřská škola použije, již tolik nezáleží, i když i to o něčem vypovídá. Zda v mateřských školách opravdu existuje dostatečná informovanost, zjišťuje právě tato otázka. Odpověď na ni poskytlo rodičů a všichni se shodli na tom, že mateřské školy informují dostatečně. Graf č. Informovanost o práci dětí Jste informováni o průběhu akcí školy s dostatečným předstihem Informovanost rodičů o akcích školy je věc jedna, druhá však je, zda je včasná. K čemu je rodičům vědět, že můžou strávit odpoledne se svými dětmi, jejich kamarády a rodinami u táboráku pořádaného mateřskou školou, když se to dozví den předem, kdy už mají naplánované jiné aktivity nebo musí být v práci a už to nejde změnit. Zda mateřské školy informují dostatečně dopředu, se dozvídáme z grafu č. Odpovědělo respondentů. Graf č. Včasná informovanost Jakou formou jste informováni o průběhu akcí školy Informace na nástěnkách školy jsou asi Budovec nejtradičnější možností, jak informovat rodiče. Jenže v dnešní uspěchané době, se někteří rodiče v šatně nezdrží déle, než je nezbytně nutné na převlečení dítěte, což znamená, že informace na nástěnce lehce přehlédnou. Letmé informace od učitelky podané ve soukromé školky Výhledy
dveřích cestou do zaměstnání rodiče mnohdy zapomenou. Možná až doma, když se večer v klidu posadí, mohou přemýšlet nad dalším programem. Jiní rodiče mají zase radši osobní kontakt s učitelkou, který však není z důvodu velké vytíženosti učitelek vždy možný. Co můžeme ale s jistotou říci je, že více forem informovanosti znamená hledání více cest k rodičům. Kolik takových cest má každá škola