možnost využití jeho myšlení, dovedností, zkušeností a představivosti. Umožňuje jedinci zkoušet něco nového a přitom dělat chyby. Hra je dále také prostorem pro relaxaci, radost a očistu. Na straně druhé má hra také přínos pro vychovatele. Přináší dospělému možnost sledovat, co dítě zajímá, o co se pokouší a na základě toho hodnotit jeho senzomotorické, řečové nebo komunikační dovednosti. Umožňuje vychovateli díky pozorování zvolit vhodné hračky a pomůcky pro rozvoj jedince, možnost připravit pro něj cíleně zaměřené hry, které mohou být účinnou metodou učení. Cíle a obsah vzdělávání dětí předškolního věku Předškolní vzdělávání zabezpečuje dětem Na Bateriích dostatečně podnětné prostředí k jejich rozvoji a budoucímu vzdělávání. Za důležitý dokument v rámci předškolního vzdělávání považujeme Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání, jehož prostřednictvím stát stanovuje cíle, podmínky a úkoly Vypich předškolního vzdělávání. Rámcový vzdělávací program je pro oblast předškolního vzdělávání navržen dostatečně volně a otevřeně soukromých školkách Břevnova a díky tomu nabízí možnost pro uplatnění alternativních přístupů a podporuje inovace a nové projekty, ale zároveň zabraňuje vzniku a využívání programů nekvalitních. Další výhodou RVP PV je, že rámcový charakter programu umožňuje pestrost předškolních soukromé školky Břevnov vzdělávacích programů a tím dává možnost jednotlivým školám pracovat buď podle modelových vzdělávacích programů nebo vytvářet
programy vlastní Býtešníková, I. Dle Vítkové by mělo být předškolní vzdělávání vázáno individuálně ke vzdělávacím potřebám a soukromou školku Břevnově možnostem jednotlivých dětí. Předškolní pedagog by měl sledovat jednotlivé děti, protože předškolní vzdělávání plní i funkci břevnovský pražský plavme kojencích