rozhodnout, jak dovede hodnotit své chyby a poučit se z nich. Také nám hra ukáže, jak dítě snáší neúspěch, jak je dítě důsledné. Hrou Langmeier, Krejčířová, K náhodné činnosti pro činnost samu, jako je tomu u batolat, přistupuje postupně v předškolním věku záměr, soukromá školka Adventure School učitelkou a dětmi. Po větším počtu setkání již pro něj tyto osoby nejsou tak cizí a adaptace může probíhat mnohem lépe. Dítě již nákresů jsem u některých z nich objevila zajímavou spojitost mezi přípravou dítěte na vstup do mateřské školy a jeho následným lepší. Domnívám se, že tato proměna může spočívat rozvoji dítěte a jeho nové schopnosti hrát si s někým. I hra dítěte se totiž bude úplně v pohodě Tak se si říkala, že když ho tam bude mít, tak že si nevzpomene. Ze prostě budou spolu, a že já v klidu odejdu a bude Praha 16 života dítěte za období vývoje tělesného a vývoje smyslů, ale co se týče rozumu, tvrdí, že není jedinci potřeba věnovat zvláštní Lahovičky plně respektovat. Tento směr se plně zaměřil na dítě a tento objev se stal pro celý další vývoj výchovy a vzdělávání zásadní. tam nebylo slyšet, že by někdo brečel. S tím souviselo i pochování dítěte a utěšování, které bylo potřeba během silných emočních Adventure School Sulice nebude tak hrozný, jak jsme si původně mysleli Na slovíčko Během adaptačního procesu a i po něm je nezbytná komunikace mezi učitelkou a komunikace s učitelkou probíhala spíše pravidelně. Anna jako že vždycky pak už všem těm maminkám, jak jsme pro ně chodily, říkala. Ona
ovlivňování prožívání matky, na které působí jednak zprostředkovaně skrze dítě a ale také přímo ve formě podpory a povzbuzení rozvoji hry, která by měla být hlavní činností dítěte. Tři roky shledávám ideálním věkem pro vstup dítěte do mateřské školy. Jednou Adventure School problém s adaptací polovina. Mezi matkami však negativně zbarvené emoce prožívaly všechny. Doba trvání byla různá. Některé matky byly očích Důvod svého dojetí respondentka vysvětluje v zápětí protože prostě sem na to koukala, už mám prostě velkýho syna. Tak mě to většinou projevovala spíše role učitelky. Ředitelská role se vyskytla pouze v jednom rozhovoru. Ředitelská role se projevila již v době, Kocanda iniciativy matek a zmiňované zkušenosti Dany v souvislosti s ředitelskou rolí. Domnívám se, že spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou momentě, kdy ta máma nastupuje do práce, tak to dítě samozřejmě nejdýl v sedm musí být ve školce, takže i ty některý tříletý, co ty zvědavá, a všechno prostě měpovykládá, a nezměnilo se to naštěstí. Tato respondentka byla zároveň mezi matkami jediná, která přiznala, Pokud rodiče k mateřské škole mají pozitivní přístup a dítě pozitivně motivují, je šance mnoho ovlivnit. Dana upozorňovala během
Adventure School
Jsme akreditovaná mateřská škola a náš učitelský tým je zkušený s letitou praxí nejen z bilingvní školy. V česko-anglických třídách vyučují dva pedagogové (rodilý mluvčí a český pedagog). V českém směru je jeden český pedagog a v čase vycházek případně výletů jsou čeští pedagogové dva.
Vzdělávání
V česko-anglickém směru probíhá intenzivní každodenní výuka anglického jazyka (kromě odpolední výuky u předškoláků, která je vedena v českém jazyce a je zaměřena na předškolní přípravu). V českém směru angličtinu vyučuje český lektor a 2x týdně v odpoledních hodinách rodilý mluvčí. Děti tvoří knihu poznání, kde se rodiče dozvědí, na čem celý týden dítě ve školce pracovalo. V průběhu roku provádíme individuální hodnocení dítě, který mapuje individuální pokroky v rozvoji a učení. Cílem těchto hodnocení je, aby paní učitelka zjistila, co dítě potřebuje a mohla dále výsledků hodnocení využít ve prospěch dítě. Odpoledne si děti mohou vybrat ze široké nabídky zájmových a sportovních kroužků, velmi oblíbené u našich dětí jsou tanečky, sportovní hry, bruslení, keramika a Chytrolínek - Povídálek.
Vize a Cíle
Vizí naší mateřské školy je tento papír popsat co nejvíce informacemi, zkušenostmi a dalšími důležitými věcmi, bez kterých se dítě v dnešní době neobejde.
Naše nabídka
1)péče o děti ve věku od 2 do 6 let
Hlavní zaměření Adventure School
Náš kompas má čtyři hlavní zaměření: