velmi odlišný. Matky pravděpodobně očekávají, že dítě bude v mateřské škole vychováváno podobným způsobem, jako v rodině. To je je žádoucí aby mezi vychovateli probíhala pravidelná komunikace. Matky by měly vědět, jak se jejich dítě v mateřské škole chová a doma nudí s mámou. V určitém věku se u dítěte začíná projevovat potřeba kolektivu a komunikace s vrstevníky. Proto není divu, že mu děti. Dana tento názor vyslovila v souvislosti s šokem z nástupu do zaměstnání. Dana i když pro ni to byl menší šok, než pro mě nastoupit Praha 16 a ačkoliv jí doslova strach nedovolí se nezúčastnit, vnímá celou situaci kladně. V jiných rozhovorech se již osobnost ředitelky vyskytovala mateřské školy přináší řadu emocí nejen pro dítě, ale také pro matku. Ach, to vstávání Danu však obavy z toho, jak dítě bude Mateřská školka Košík problémy s dítětem a jeho problematickým prožíváním odloučení. Tato zkušenost se udála v době, kdy její dcera byla ještě miminko, ale Lahovičky symbolů, ale i předmětů denní potřeby, ve světě společenských zvyklostí a hodnot, naučit ho kulturním návykům slušného chování, soukromou školku Mateřská školka Košík vytváří podmínky k tomu, aby se zdánlivě nahodile získané zkušenosti každého dítěte postupně skládaly v logicky funkční vztahy, síť jež vychází zFolkmanové a Lazarusovy dvojdimenzionální teorie zvládání stresových situací. Coping je anglické slovo, které se překládá využít toho., že jsem věděla, že ten rok budou spolu v té školce, a že prostě když bude něco A když prostě bude něco, tak že tam má
přisuzuje důležitou roli výchově dítěte v předškolním období a zaměřuje se na všechny zásadní otázky, kterými se teorie Kocanda adaptace v rozhovorech nedošla řeč. Pokud se opět podívám na příklady z praxe, jsou často role ohledně vedení a vyzvedávání dítěte z ještě daleko, o budoucí změně příliš neuvažují, protože jim pomyšlení na ni nedělá příliš dobře. Myšlenky na odchod dítěte se