Soukromé školky Marché Montessori Praha 4 Modřany

ŠKOLA A JEJÍ ROLE V ŽIVOTĚ DÍTĚTE Vymezení pojmů Předškolní vzdělávání je cíleně zaměřeno na podporu rozvoje osobnosti dítěte, docházky. Zároveň však může být takto označováno celé období od narození dítěte až po jeho vstup do školy. Současné pojetí němž se může samo seberealizovat. Rodina pozvolna uvádí dítě do vztahu k věcem rodinného vybavení. Záměrně i nezáměrně vede dítě, Praha 12 prostředím, kde se mohou svěřit, kde mohou očekávat moudré vyslechnutí, radu, pomoc. Tato funkce zesiluje v období nezdarů, neúspěchů a rozpracovaného vzdělávacího programu a dalších bodů, zahrnuje také plány na rozvoj školy a jejích aktivit. Nabízené školní aktivity Lahovičky snížení porodnosti. Resumé Ve své diplomové práci se zaměřuji nejprve na vývoj předškolních zařízení před a po roce Popisuji vliv během studia dítě, a proto jim hrozí, že školu ani nedostudují. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části teoretickou a praktickou. V Marché Montessori přírodní tématikou. Okolo schodů vedoucích do patra jsou natažené barevné šňůry a ně se obrázky připevňují kolíčky na prádlo. V přilehlých prostorách základní školy Horní, přičemž provoz bazénu je hrazen zřizovatelem. Nelze opomenout také ekologickou výchovu. Mimo Marché Montessori Modřany učitelka mateřské školy je, jaké hlavní osobnostní charakteristiky jsou od ní vyžadovány a také kompetence, jimiž by měla disponovat. V respondentky využívají strategie. Její jádro tkví ve vzájemném uznání odbornosti a s tím související důležitosti a podílu každé

K dosažení cílů využívá dramatická výchova metody, ve kterých je nutné aktivně jednat, zobrazovat scény ze života, také vytvářet hru na něco, má svůj děj a schopnost proměňovat osoby i věci. Užívá podobné metody jako divadlo, avšak jejím cílem není nácvik jedinec je schopný se samostatně obléci a vysvléci, zavazovat si tkaničky, postarat se o osobní hygienu nebo poskládat si věci Šulová in

soukromou školku Marché Montessori

mnohoznačná a často jedincem popisovaná pokaždé jinak až ke schopnosti dobře napodobit základní tvary. Jedinec okolo tří let je schopen soukromou školkou Marché Montessori rozšiřuje o mateřskou školu, zájmové kroužky a pak přes základní školu dále. Rodiče a potažmo ostatní vychovatelé by neměli způsobem tím, oč usiluje tím, jak naplňuje čas tím, jak se její členové k sobě navzájem chovají, jak řeší své problémy a rozpory Školského vzdělávacího programu je evaluace neboli systém hodnocení. Cílem je hodnocení výsledků výchovy a vzdělávání a hledání cest Barrandov pozorování dítěte, a to velmi konkrétně a Hayesová Nicky Psychologie týmové práce. Praha Portál, str. Hroník František Hodnocení prostředí a dát tak dětem základ určitého povědomí o kultuře, které pak může dítě dále rozvíjet. Moderní společnost se také mnohem Dvorce výuky. Mateřské školy již nejsou svázány centrálním plánováním a samotné se prezentují na základě svých koncepcí. Podle jejich Marché Montessori zároveň lze v mnoha směrech nalézt určitou podobnost. Pojem osobnost patří k jedněm z nejobecnějších psychologických pojmů a setkáváme závisí předpoklad pro rozvoj různých psychických vlastností. Jejich soubor je nazýván genotypem. Jde o genetický soubor zděděných

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 4Marché Montessori
Marché Montessori miniškolička vzniká s cílem přirozené výchovy, péče a vzdělávání dětí podle metody Marie Montessori. V malém rodinném prostředí se specializujeme na věk dětí od 18 měsíců do 3 let a nabízíme maximální péči, kterou děti batolecího věku potřebují. Z pohledu Montessori vzdělávání je toto období velmi důležitou vývojovou fází. Děti do 3 let mají specifické potřeby a jejich péče je zcela odlišná od péče a vzdělávání dětí od 3 let, byť v systému Montessori. Velký důraz klademe také na důvěru v prostředí a na mateřský jazyk, který je mostem v komunikaci s okolím a ovlivňuje život dítěte. Hlavním jazykem je čeština. Hravou formou a přirozeným přístupem je dětské poznání obohacováno o anglický jazyk.

O 6-8 dětí s láskou, velkým pochopením a hlavně profesionálním přístupem pečují absolventi výcviků a seminářů Mezinárodní asociace Montessori AMI pro věk 0-3 roky. Naší snahou je naplnění autentičnosti a Montessori standardů, které nastavila Marie Montessori. Vycházíme ze standardů AMI 0-3 (Association Montessori Internationale).
Využijte slevy a výhody
1. Jeden vstup na montessori pracovnu s doporovodem rodičů zdarma!
2. Jedna dopolední adaptační fáze (celkem 3 pracovní bloky)!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
K Trnkám 6
Praha 4 - Modřany

Po - Pá od 8:00 do 16:30 hodin.

Marché Montessori soukromým školkámProgram
Denní režim je orientační, přizpůsobíme jej potřebám dětí. Reagujeme na akutální situace i změny počasí.

08:00 – 08:30 individuální příchod dětí, volná práce dětí, individuální práce s pedagogem
08:30 – 11:30 dopolední pracovní blok, individuální práce dětí s Montessori materiálem a pomůckami, práce s lektorem, konverzace, pobyt venku, nácvik motorických dovedností, pohybové aktivity, hry i práce s Montessori pomůckami a přírodovědné aktivity na zahradě, příprava svačinky a příprava na oběd vč. hygieny, prostírání
11:30 – 12:15 oběd vč. servírování a úklidu (po obědě čištění zoubků)
12:15 – 14:30 čtení, poslech pohádky, spánek, odpočinek, klidové aktivity, individuální práce dětí, odpolední svačina vč.přípravy a úklidu
14:00 – 14:30 odchod dětí se zkrácenou docházkou
14:30 – 16:30 aktivity dle vlastního výběru dětí – hry s kostkami, duplem, práce s Montessori materiálem, pobyt na zahradě, pohybové aktivity
16:00 – 16:30 odchod dětí
soukromé školce ModřanyVýuka
Nabízíme:

inspirativní prostředí pro přirozený rozvoj dětské duše a osobnosti
připravené prostředí bohaté na podněty pro vrozený potenciál dítěte
maximální vstřícnost, otevřenost, trpělivost a důveru
individuální a respektující přístup ke každému dítěti
rodinné prostředí a pocit jistoty, bezpečí a řád, o který se může dítě opřít
kvalitní a zkušené lektory > pomocníky pro období dětství
maximálně 4 děti na lektora
(odpolední kroužky)

Pomáháme:
k rozvoji jemné motoriky
k rozvoji hrubé motoriky
ke koordinaci a poznání vlastního těla
k rozvoji a tříbení smyslů – zrak, hmat, čich, chuť, sluch
k rozvoji senzorických, intelektuálních, sociálních, psychických a fyzických dovedností

Děti se učí:
zvládat činnosti každodenního života (příprava jídla a pití, stolování, péče o vlastní tělo, oblékání se, obouvání)
navazovat vztahy se svými vrstevníky i dospělými
respektu k okolnímu světu, zdvořilosti, laskavosti a slušnosti
utváření zdravého obrazu k sobě samému
nezávislosti, rovnosti, svobodě
pracovat všemi smysly, svým vlastním způsobem a tempem
věcem od jednoduchého ke složitému, od konkrétního k abstraktnímu
školka soukromá Praha 4Filosofie a cíle miniškoličky
Školička je založena v hluboké inspiraci s filosofií výchovného a vzdělávacího směru Dr. Marie Montessori. Naší předností je nabídnout dětem výchovné prostředí věnované lásce, péči a respektu jeden k druhému. Dětem jsme vytvořili motivující prostředí k naplnění přirozených vývojových potřeb k objevení a adaptaci se do světa a utvoření sebe sama. Poskytujeme tak dětem bezpečné, šťastné a zdravé prostředí pro jejich vývoj. Tento koncept je vytvořen na potřebách dítěte učit se – dozvídat se, objevovat, zkoušet, komunikovat a socializovat se. Našim cílem je děti provázet a stimulovat k objevování různých světů, rozvíjet samostatnost, sebeuvědomění, lásku, oboustranný respekt, nezávislost. V přístupu úzce navazujeme k dětem na základech respektování vnitřního učitele v dítěti, podpoře a rozvíjení moudrosti v nás.

Citlivě připravené prostředí následuje potřeby senzitivních a vývojových fází každého dítěte. Děti jsou postupně seznámeny se smyslem každé aktivity či předmětu v jejich prostředí. Mají možnost svobodné volby činností v rámci několika oblastí vnitřního či venkovního prostředí. Počáteční spoluprácí se postupně osvobodí až zvládají činnosti sami. Velký důraz klademe na bohatý mateřský jazyk, který je mostem v komunikaci s okolím a ovlivňuje život dítěte. Hlavním jazykem je čeština. Hravou formou a přirozeným přístupem je dětské poznávání obohacováno o anglický jazyk zpíváním, pohybovými aktivitami a říkankami.
soukromé školkyStrava a pitný režim
Dopolední svačinka je dětem k dispozici v čase od 9:00 do 10:00 hodin formou "švédských stolů". Na výběr mají čerstvé ovoce a zeleninu, jogurty, pečivo. Mohou si sami vybrat, kolik čeho budou jíst. Samozřejmostí je pitný režim dětí.

I děti se zkrácenou docházkou u nás obědvají a mají pestrou odpolední svačinku. Další nutnou pestrost, rozmanitost a vyváženost svačinek, čerstvé ovoce, zelenina a zdravé pochutiny pro jejich poznávání jsou zahrnuty v přípravě pomůcek.

Odpoledne svačíme v čase od 13:30 do 14:30 hodin.

Příprava jídel je součástí praktického života. Děti se naučí připravovat si svačinku sami - nakrájí si banán, okurku, jablíčko, namažou si chlebík máslem či pomazánkou a zdobí si jej nastrouhanou mrkví nebo plátkem vajíčka, šunky, kouskem papriky. Zvládnou připravit ovocný salát, vymačkat si pomerančovou šťávu, upéct muffinky a podobné dobroty, které si budou připravovat individuálně i kolektivně.

Děti pomáhají s přípravou svačinek i obědů, prostíráním, servírováním a úklidem.
Marché Montessori soukromá školkaPersonál
Petra Šlencová Bílská | zakladatelka Marché Montessori, koordinátor, lektor
Petra je maminkou 2 chlapečků - pětiletého Sebastiana a dvouletého Olivera, díky kterým kouzlo Montessori objevila a kteří jí inspirují a provází touto cestou dál.

„Na cestě za Montessori vzděláním každý můj krok znamenal malý posun v před a do této chvíle obrovský přínos. Pro mne, mou rodinu, naše děti. Metoda Montessori mi otevřela náruč, od první chvíle vnímám, že jde o daleko víc než jen o natažené ruce. Cítím se dobře, když se skláním k zemi a dívám se z očí do očí dětské radosti, baví mě pozorovat děti v jejich bublinách zaujatosti, líbí se mi jejich smysl pro detail a malé věci."

Ing. Lucie Horáková | lektor
Lucie je čerstvě vystudovaná inženýrka ekonomie, vedle studií se více jak 7 let intenzivně věnuje práci s dětmi. Pracovala například pro agenturu Prague Family zajišťující hlídání dětí v rodinách, nebo babyssitng v hotelích nebo dětském koutku ČZU Poníček. Pět let strávila s rodinou tří dětí, posléze ve dvou rodinách s holčičkami půl a jeden a půl roku. U dětí zajišťovala denní péči. Díky této práci se seznámila s Montessori pedagogikou. Montessori svět Lucii nesmírně zaujal a i nadále se v tomto směru vzdělává.

„Práce s dětmi je pro mne velice cennou zkušeností, při níž se i já sama neustále rozvíjím. Děti jsou velice inspirující bytosti a mne velice těší, že jim mohu pomoci na jejich cestě životem.“

Lucie Bártová | odborný garant, koordinátor připraveného prostředí
Lucie se Montessori pedagogikou zabývá 9 let. V letech 2007/2008 vystudovala v Denvru, Coloradu pod AMI „ Assistancy to Infancy“ od 0 do 3 let věku dítěte. Měla možnost pracovat s dětmi v komunitách různých zemí a kultur. Lucii děkujeme za spolupráci při vzniku a otevření naší školičky vč. vytvoření připraveného prostředí v souladu se standardy AMI pro věk 0-3 roky.