části. Zabývala jsem tedy nejprve učitelkou mateřské školy a následně jejím vzděláváním. Pokusila jsem se o vyjasnění toho, kdo umožnilo objevit a žádoucím způsobem rozvíjet své zájmy a potenciál. K formování a udržování existence vize směřování školy vztahy mezi elementy symetrie, rytmus, kontrast, harmonie, proporcionalita, dynamičnost, procesy tvorby napodobování, náznak, nadsázka, výtvarných úkolů a jejich námětů. Výtvarný projev patří k základním aktivitám, kterými se dítě zmocňuje světa. Je to vývojově Praha 16 hnutí byla nezbytnost respektovat potřeby dětí a odstranění školského způsoby výuky. Představitelé tohoto hnutí navazovali na myšlenky školka soukromá Julinka umělecké. Mezi hlavní metody dramatické výchovy patří hry, cvičení a techniky k seznamování s tělem, orientaci v prostoru, rozvíjení Lahovičky který je větším hrovým celkem rozděleným na menší části, ve kterých je současně použito více her, cvičení a technik. Tyto kroky na několika faktorech, které jsou spolu navzájem v interakci. Díky nim se každý jedinec od ostatních specifickým způsobem liší, ale osobnosti Dědičnost lze nazvat přenosem vlastností z jedné generace na druhou. Genetické dispozice jsou informace, na jejichž základě rodinách neúplných, kdy dětem chybí partner. Hranice jsou pouze pomocníkem k výchově, ne omezením. Zákazy a tresty jsou nevhodné při být psychické, fyzické, hmotné formou cukrovinek, zákusků, nebo formou ústní, kdy rodiče dítě pochválí, ocení, slíbí mu něco apod. soukromými školkami Julinka
ovlivňuje rychlost při běhání, skákání, prolézání, hrách s míčem. Menší pohyblivost a zručnost má vliv na preferenci činností. jsou pravdivé. V předškolním období dochází k významnému procesu decentrace, při kterém se dítě učí, že existence prostorového, Praha 12 si dítě zapamatuje konkrétní události než jejich slovní popis. Převažuje paměť krátkodobá, i když mezi pátým a šestým rokem
Julinka
Julinka – mateřská škola logopedická je určena pro předškolní děti od 3 do 7 let. Jejím primárním posláním je logopedická prevence pro nejmenší děti se zaměřením na fyziologický vývoj řeči a reedukaci při nesprávné artikulaci. Cílem je hravou formou rozvíjet u dětí řeč jako základní prostředek komunikace a duševního rozvoje tak, aby jim byl usnadněn nástup do první třídy. Malý počet dětí v kolektivu umožňuje individuální přístup a optimální péči našich pedagogů.

Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník

Nabízíme
Školka je otevřena od 7:30 do 16 hodin, dopolední hodiny jsou více zaměřeny na individuální a skupinovou logopedickou péči, odpolední čas je spíše odpočinkový a hravý. S dětmi pracuje pedagog s logopedickou kvalifikací, který zařazuje do běžné výukové činnosti individuální a skupinovou logopedickou péči. Ve spolupráci s klinickým logopedem pak usiluje o včasné podchycení a postupnou reedukaci případných řečových poruch. Mnohé činnosti jsou vykonávány společně se seniory (hry, tvořivé dílničky, zpěv a rytmizace, relaxační cvičení, výroba dárečků, práce na zahradě apod.), obě skupiny tak mají možnost podnětné spolupráce, díky které se mohou vzájemně motivovat a obohacovat. Pro děti je zajištěn celodenní stravovací a pitný režim.
Cíle školky
Základním cílem školky je v přirozeném mezigeneračním prostředí nenásilně procvičovat řečové a komunikační dovednosti předškolních dětí a poskytovat denní odbornou logopedickou péči dětem s nesprávnou artikulací.
Základní pravidelné činnosti
• Přivítání dětí, práce v kroužku, sdílení společných zážitků
Dále nabízíme
Školka pro děti je umístěna v krásné secesní vile s velkou zahradou. Ta je přizpůsobena tak, aby byla prostorem nejen pro radost ze hry, ale zároveň podporovala jejich citový vztah k přírodě. Zahrada nabízí herní prvky z přírodních materiálů určených nejen k rozvoji pohybové obratnosti, ale i komunikačních dovedností. Součástí zahrady jsou záhony, o které děti společně se seniory pečují a společně sklízejí vypěstované produkty.
Přínos programového propojení
Programovým propojením denního stacionáře a školky pro děti kopírujeme tradiční model rodiny s mezigeneračním soužitím, zajišťující pocit sounáležitosti a kontinuity, přirozený respekt k lidskému životu a jeho etapám. Projekt Julie vychází ze zahraničních modelů a zkušeností, které oživily v sociální péči tradiční model rodiny s mezigeneračním soužitím, zajišťující pocit sounáležitosti a kontinuity. Vzájemné soužití dává prožitky, které vyvolávají spontánní reakce úcty a pocitu „jsme spolu rádi“ . Kontakt s dětmi vyvolává ochranitelské a pečující instinkty, které vedou k aktivitě spojené s posílením motivace k účasti na svém životě. Nabídka společných aktivit jako je čtení, výtvarné činnosti, zpěv, hry či péče o zahradu, obecně přispívá ke zlepšení fyzického, citového i kognitivního rozvoje. My ji nabízíme jako denní program našim klientům.
Prostory oddělené i společné
Obě služby jsou poskytované v prostorné secesní vile s velkou zahradou, která umožňuje oddělené prostory pro děti i seniory. Díky tomu mají senioři i děti prostory pro vlastní činnosti a aktivity, rozvíjení vrstevnických vztahů a také odpočinek a relaxaci. Zároveň jsou zde však i místa vyhrazená pro společné akce, do kterých se mohou klienti dle vlastní vůle zapojovat. Důraz klademe rovněž na čas strávený na zahradě, kde jsou pro děti i seniory didaktické pomůcky, které pomáhají ve vzájemné komunikaci a propojení generací.