Soukromé školky Atelier Montessori Praha 6 Břevnov

chodit. Další strategií bylo ukázání mateřské školy dítěti. To se dělo například během procházky, kdy matka šla s dítětem pouze nadcházející přechod uvědomit. Všechny tyto přípravné strategie jsou založeny na principu motivace, tedy namotivovat dítě tak, aby se do či preference jednoho dítěte otcem. Důležitější oblastí však byly sourozenecké vztahy, jež se během procesu adaptace vyvíjí. Můj dochází do stejné třídy, jak je v případě sourozenců obvyklé. Přítomnost sourozence ve třídě by se také dala zařadit do skupiny Praha 16 přisuzuje důležitou roli výchově dítěte v předškolním období a zaměřuje se na všechny zásadní otázky, kterými se teorie soukromými školkami Atelier Montessori velká část dětí umírala, proto dětství bylo také považováno za velice nejisté období života. Jak uvádí Syslová, Z. Horká, H. ve je i na ně Ze si myslím, že jim yůbec neuškodí, že ta paní ředitelka je taková, že trošku po nich šlape, a trošku po nich něco chce Lahovičky se učitelka matkám může zdát až příliš přísná. Mezi dalšími často se vyskytujícími charakteristikami učitelek se objevovala učitelky i ve vztahu k matce. Pro matky je adaptace také velmi náročná. Jsou plny různých emocí a obav a povzbuzení či pochvala ze strany komunikaci s učitelkou často uváděly. Někdy rozhovor vycházel z iniciativy matky, jindy ze strany učitelky. Témata hovoru byla různá. Atelier Montessori většinou učitelky děti si braly rovnou do náruče a utěšovaly je. Potom přecházely ke strategii odpoutání pozornosti. Helena potom teda to

že doma dítěti již nestačí, že se s nimi dítě nudí. Barbora takže bylo vidět, že my už jí nestačíme doma. Ze i když já se jí

Atelier Montessori

to neberu do dneška. Ještě tak nějak s tím bojujú pořád Ale jako já prostě s tím bojujú, musím s tím dobojovat, musím se dostat do té něco vynahrazovat, jako že v uvozovkách on chudák musí být v té školce a že ho nemám doma. Jiné matky zase pociťovaly lítost z toho, že Kocanda předškolního vzdělávání je doplňovat rodinnou výchovu a v úzké vazbě na ni pomáhat zajistit dítěti prostředí s dostatkem soukromé školce Atelier Montessori ona je ta ředitelka taková akční a strašně se snaží zapojit i ty rodiče do tý činnosti tý školky, že ti strach nedovolí na to bude snášet mnohem lip. Takže sem z toho byla zaskočená, protože jsem si říkala, že právě proto, že tam všechny zná, a že tam má Atelier Montessori Břevnov strach, protože když se narodila, tak na ni žárlil a tak, ale on byl od začátku celkem dost samostatnej, samostatná jednotka. Zhoršení uklidňovat, tak mi paní učitelka říkala, nedělejte to, seberte se a běžte pryč, že jako naopak jako bych jí tím škodila, že ona se přijde a ona prostě to vezme a je v klidu. Dana ve výchově dcery uplatnila postupy, které ji doporučila psycholožka během doby, kdy měla chápat jako vzájemně závislou interakci obou těchto činitelů. Nedědí se tedy hotové psychické vlastnosti, nýbrž dispozice, které se pak stability, strukturovanosti a předvídatelnosti. Pokud se dítě v takovém prostředí pohybuje, může lépe pochopit, jaké zákonitosti zde Herink zájmu dítěte o danou hru. Tyto hry jsou často voleny proto, že v nich je spatřován prostředek, kterým mateřská škola dítě připravuje na

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 6Atelier Montessori
Ateliér Montessori se nachází v klidné a malebné části Prahy 6 a je obklopen uzavřenou zahradou."Malé děti se učí nejlépe v prostředí připomínající jejich domov, které je vybaveno materiály, které odpovídají jejich vývoji", říká známá pedagožka Maria Montessori a právě takovéto prostředí nabízíme. Ateliér Montessori přijímá děti od 2.5 do 6 let.

Děti mohou Ateliér navštěvovat :
2 x týdně = pondělí,úterý
3 x týdně = středa, čtvrtek, pátek
5 x týdně

Dopolední Montessori program začíná v 9.00 hodin a končí ve 13.00 hodin.

Hlídání dětí před a po skončení Montessori programu:
8.00- 9.00 hodin
13.00-17.00 hodin
Atelier MontessoriKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Nad Motolskou Nemocnicí 1044/16
Praha 6 - Břevnov

Pondělí až pátek: 8.00 - 17.00 hodin

Atelier Montessori soukromých školkáchDenní program
8.00 -9.00 Ranní hlídání
9.00 - 9.10 Přivítání
Dítě přichází a podává si ruku s učitelem. Rodič odchází a dítě se samo v klidu přezouvá a svléká.Dítě pak ukládá kus ovoce či zeleniny do určeného košíku.
9.00 - 11.30 Soustředěná práce, svačina, elipsa
Podle Marie Montessori je schopnost soustředění hlavním předpokladem zdravého vývoje dítěte.V průběhu soustředěné práce si dítě osvojuje poznatky, které jsou tím trvalejší, čím hlubší byla koncentrace pozornosti. Dítě si vybírá, zda-li chce pracovat ve skupince s jinými dětmi, s učitelem nebo samo.
Svačinu si děti připravují a servírují samy a je jim k dispozici během celého dopoledne. Skládá se z ovoce a zeleniny donesené z domova, o kterou se postaraly všechny děti stejným dílem.Děti jí myjí, loupou, krájí.
V průběhu dopoledne se také sejdeme jednou či dvakrát na elipse ke společnému povídání, čtení, tancování, zpívání, předvádění nových lekcí, slavení narozenin. Pokud dítě dává v té době přednost soustředěné práci, nikdo ho k účasti na elipse nenutí.
11.30 -12.00 Oběd -donesený z domova
12.00- 12.45 Pobyt venku
12.45- 13.00 Vyzvedávání dětí s dopolední docházkou
13.00 - 14.30 Odpolední odpočinek, klidové činnosti
Děti odpočívají, menší děti usínají, větší si mohou číst, poslouchat pohádku, potichu si povídat.
14.30 - 15.00 Elipsa-většinou hudební, svačina, vyzvedávání dětí se zkrácenou odpolední docházkou
15.00- 15.30 Pokračování v rozdělané práci
15.30 - 16.30 Pohybové aktivity, pobyt venku
16.30 -17.00 Vyzvedávání dětí

Děti se mohou zúčastnit úklidu nebo pokračovat v rozdělané práci.
soukromých školek BřevnovVzdělávání
Montessori vzdělávání - Život ve třídě
Třída připomíná včelí úl, kde je každé dítě zaneprázdněno nějakou činností. Každému dítěti se také hned na začátku vysvětlí stanovená pravidla. Dítě se učí respektu k sobě, k druhým a k materiálu a tím získává potřebnou rovnováhu, tolik nezbytnou pro soustředěné bádání.
Není zapotřebí žádného opravování či známkování. Didaktický materiál má v sobě zabudovanou kontrolu chyby, která dá dítěti možnost chybu odhalit a opravit. Učitel, který dítě bedlivě pozoruje, mu může materiál znovu představit nebo nabídnout jiný materiál pokud nazná, že dítě lekci zcela neporozumělo (či zapomnělo )nebo na ní ještě není připraveno.

Každé dítě se vyvíjí svým vlastním tempem v závislosti na zkušenostech a osobní motivaci. Stejně tak jako se samo naučilo chodit, jednoho dne bude číst, psát a počítat poté, co si prošlo všemi možnými přípravnými cvičeními. Každé dítě postupuje v souladu se svými zájmy a je ovlivněno prostředím, které ho obklopuje. Výhodou této metody Montessori je, že využívá přirozené sklony dítěte k učení a sebezdokonalování. Za účelem dosažení tohoto cíle se snaží poskytnout dítěti svobodu - svobodu získanou prostřednictvím dobře uspořádané akce.

Cizí jazyky
Naším cílem je vytvořit multikulturní prostředí, ve kterém se děti budou cítit dobře. Hlavním společným jazykem bude angličtina, děti se však prostřednictvím písniček, básniček, čtení a her budou seznamovat i s jinými jazyky ( především s francouzštinou a s češtinou).
soukromou školkou Praha 6Strava a pitný režim
Dopolední svačina
Svačinu připravují děti samy (nebo ji pomáhají připravit) a také si jí samy servírují. Každé dítě přispívá jedním kusem ovoce či zeleniny, kterou denně přináší z domova a ukládá ji hned po příchodu do určeného košíku. Dítě se tímto příspěvkem ve prospěch celé skupiny učí být důležitým členem našeho malého společenství. Nezapomínejte prosím dítěti každé ráno připomenout tuto novou zodpovědnost.
soukromé školkyPersonál
Veronika Sokolová, DiS. - Ředitelka, Hlavní učitelka
Diplomovaná zdravotní sestra
Učitelka ( Vyšší odborná škola pedagogická ve Svatém Jánu pod Skalou )
Matka 4 dětí
1995-1998- Francouzské jesle "Petite creche francophone de Prague" -majitelka a vychovatelka
1999-2011-Dvojjazyčná školka "Babylon"-majitelka a hlavní učitelka
2011-2012-Učitelka v Montessori školce "Duhovka"
2012-2014-Hlavní učitelka v Montessori školce "Duhovka"
2012-2014-Montessori kurz akreditovaný American Montessori Society ( AMS)
Jazyky:Čeština, Angličtina, Francouzština

Juliana Simpson - Asistentka učitele
2012- Asistentka učitele v soukromé školce v Africe (Ghana)
2012-2014- Babysitter
Jazyky- Čeština, Angličtina
Atelier Montessori soukromá školkaOstatní informace
- Zvykejte dítě na odloučení. Pro dítě je velmi důležité, aby si zvyklo trávit čas i s jinými lidmi, než jsou jeho rodiče a důvěřovalo jim.
- Veďte dítě k samostatnosti. Dítě by se mělo umět samo oblékat a svlékat, požádat o pomoc, napít se z hrnku, dojít si na toaletu a umýt si ruce.
- !! Dávejte prosím dětem takové oblečení, které si samo snadno oblékne i svlékne!!!
- Ukládejte dítě ke spánku včas. Předškolní dítě potřebuje spát 10-12 hodin denně.
- Dopřejte dítěti dostatek času na vydatnou snídani a neuspěchaný odchod.
- Udělejte si jasno v tom, jak prožíváte nastávající odloučení od dítěte vy.Pokud se zbavíte své úzkosti, zbavíte úzkosti i své dítě.
- Při odchodu se s dítětem VŽDY rozlučte, ale loučení příliš neprotahujte. Jakmile řeknete dítěti, že odcházíte, odejděte i když bude plakat. Když rodič řekne "Tak ahoj" a neodchází, může to v dítěti vzbudit strach a nejistotu. Dítě si například řekne: "Maminka se bojí odejít, něco asi není v pořádku." Jakmile si dítě zvykne na tuto rutinu, slzičky zmizí. To vše patří k procesu dospívání a budování zdravé sebedůvěry.

Co s sebou:
1. Bačkorky, které si Vaše dítě snadno obuje i zuje
2. Holinky
3. Náhradní oblečení včetně spodního prádla a ponožek
4. Dvě pasové fotografie
Bačkorky, holinky a kartáček prosím označte jménem dítěte.