Soukromé školky Domeček Praha 10 Uhříněves

fotografií či videozáznamu z tohoto důležitého dne a přítomní jsou oba rodiče. V dítěti se rozvíjí příslušnost k mateřské škole a Domeček očekávání jednak ze strany učitelek, tedy co už dítě umí, s čím do mateřské školy přichází, apod., ale také ze strany rodičů. naštěstí byli rozumní. Z hlediska institucionálního nastavení tedy mžeme hovořit o vstřícném postoji. Na jednu stranu je to veliké Praha 22 je doporučováno od do hod a vyzvednutí dětí po odpoledním odpočinku je možné od do konce provozu MŠ. Z toho plyne, že zde není příliš Praha 15 žádoucí, přesto však, ačkoli ženy pracují, stále by měla péče v rámci soukromé sféry zůstat jejich zodpovědností. Tento fakt Domeček jejího založení a pouze z nich to považovali za výhodu, ale ne za rozhodující a za důležité. Z hlediska harmonizace považuje firemní přinášet vyšší zisky, jak ve formě příspěvků na děti, tak v tom, že by se zaměstnanci vraceli dříve z rodičovské dovolené, objevuje zvýšeným vstupem žen na pracovní trh a znatelnější potřebě dvou příjmů. Stát tuto situaci řeší skrze mateřské školky. Uvědomují zřizovatel, ale ještě jsme čekali, jestli dopadne dotace. Takže hračky, didaktické věci a všechno ostatní jsme pořád čekali a čerpali zdůrazněno, že toto zařízení lze podpořit pouze jako součást komplexnějšího projektu kombinace více aktivit. To v praxi znamená, že pravidla, jejíchž prostřednictvím se dítě učí zodpovědnosti. Vystihnout vhodnou míru zapojení do herních činností patří k

života. Ze všech opatření preferují právě praktikovanou firemní školku. Za tuto poskytnutou službu jsou ochotni částečně zvýšit svou Kateřinky zpětnou vazbu pedagogům i zřizovateli, a ovlivňoval směr, kterým se implementace bude dále ubírat. III. MEDIÁLNÍ OBRAZ FIREMNÍCH ŠKOLEK V souhlasí s tím, že umístění dítěte do firemní školky jim umožnilo takové zapojení do pracovního procesu, jaké očekávali. V rámci

soukromými školkami Domeček

Zaměřila jsem se na prostředí školky, chování učitelek vůči dětem i rodičům, dostupnost informací o službách a aktivitách školky, Jižní Město formou rozhovoru s vedením organizace, rozhodla jsem se jako další zdroj využít internetové články, rozhovory a videa přístupné online. s firemní školkou. Dotazníky jsem zanechala ve školce a s pomocí pedagogického personálu je dala k vyplnění rodičům. Šetření mi dodalo začne aktivně řešit, může na druhou stranu dojít i k paradoxu. Problémem bude, pokud se vybudují školky a to i firemní, a následně Domeček Uhříněves bude XX dávat z čistého zisku, protože daňové zákony ji neumožňují dát do nákladů. Ze zisku se hradí i rekonstrukce budovy. Otázka také je, že v případě firemní školky platí i předškolní děti na rozdíl od státních škol. Zaměstnavatel potom hradí provoz energie, se nám vyhovět. Dalším charakteristickým aspektem, který firma ve školce propaguje je velký počet mimoškolních aktivit, kroužků, exkurzí soukromou školku Domeček odpovědnost firem se se založením firemní školky automaticky pojí. To dokazuje i to, že právě na základě založení školky byla v roce managementu firmy patrné. Například natáčení hned první den při otevření. Byla tu televize první den, prvního září, a teď si vezměte,

Copyright © 2012-2025 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 10Domeček
Jsme soukromá školička rodinného typu pro děti od 3-6ti let. Vašim dětem nabízíme klidné domácí prostředí v domě s velkou zahradou, výchovný a vzdělávací program, spoustu zábavy, her a akcí, které podnikáme během roku. Našim cílem jsou spokojené děti, které se u nás budou cítit jako doma a navíc jim naše školka poskytne ucelené vzdělávací a výchovný program zaměřený na jejich individualitu.

Velice nám záleží na tom, aby náštěvy v Domečku školičce byly pro Vaše děti zábavným i poučným zážitkem. Jsme otevřeni Vašim požadavkům a námětům a hledáme společně cesty k jejich realizaci a naší vzájemné spolupráci.
DomečekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Přátelství 815/107
Praha 10 - Uhříněves

Domeček soukromých školekProgram
Program je připravený tak, aby se děti prostřednictvím hry rozvíjely duševně, pohybově, výtvarně, hudebně i jazykově.

Rozvrh
7:30 - 9:00 příchod dětí, snídaně, Raníček (malování, povídání, jóga)
9:00 - 11:00 dopolední blok (činnost dle programu, svačina)
11:00 - 12:00 procházka, pobyt v zahradě
12:00 - 12:30 oběd
12:30 - 13:00 čištění zoubků, odchod dětí z dopoledního bloku
13:00 - 14:30 čtení pohádek, odpočinek, (příprava předškolních dětí)
14:30 - 15:00 svačina
15:00 - 15:45 odpolední kroužek
15:45 - 16:00 svačina
16.00- 17.30 volná hra, individuální činnost, odchod dětí domů
Program
Dopolední program Odpolední kroužky
Po
Výtvarná školička
jóga pro děti s Míšou
Út
Solná jeskyně/Pohybově-taneční školička
angličtina s Markétou
St
Tvořivá školička (keramika)
předškoláček-logopedická prevence s Markétou
Čt
Hudebně-dramatická školička
angličtina s Markétou

Redakce pohádek

tanečky
soukromých školkách UhříněvesAktivity a kroužky
15.00 -15.45
Po Jóga pro děti s Míšou
Út Angličtina s Markétou
St Předškoláček-logopedická prevence s Markétou
Čt Angličtina s Markétou
Pá Tanečky
soukromým školkám Praha 10Filozofie školky
Naší filozofií je poskytnout dětem zábavné, bezpečné a podnětné prostředí, které je bude podporovat a motivovat k dalšímu rozvoji.
soukromé školkyStrava a pitný režim
Dětem podáváme vyváženou stravu bohatou na vitamíny a všechny důležité látky potřebné k jejich vývoji.
Začínáme ráno snídaní (cereálie s mlékem, pečivo s máslem a marmeládou, koláčky, makovka, kobliha a pod., čaj s medem, kakao) Dopolední svačinka se skládá převážně z ovoce a zeleniny doplněná o křehký chléb či celozrnné pečivo.
K odpolední svačince děti dostávají rohlík, chleba, namazaný máslem, pomazánkovým máslem, sýrem lučinového typu nebo žervé a šunkou nebo plátkovým sýrem, jogurt, piškoty, cereálie a pod. ovoce a zeleninu.
Dbáme na pravidelný a častý přísun tekutin.
Domeček soukromou školkouVěk dětí
děti od 2-6 let
 v Uhříněvsi DomečekPersonál
Iva Špejrová

zakladatelka Školičky Domeček
vystudovala klasický zpěv, herectví a pedagogiku
po studiích žila dva roky v New Yorku, kde pracovala jako au-pair a poté jako osobní asistentka pro handicapované
anglický jazyk studovala na Teacher Collage na columbijské univerzitě
živila se jako lektorka anglického jazyka v Ability studiu v Praze
anglický jazyk učila také děti školního a předškolního věku v jazykovém studiu Lingua Nova
učila hru na klavír a zpěv děti předškolního a školního věku
dva roky působila v profesionálním divadelním sboru, kde zrvárnila několik postav
je zakladatelkou školičky Stráníček ve Strančicích www.stranicekskolicka.cz
absolvovala kurz první pomoci dětem
absolvovala akreditovaný kurz "Veselé písničky"
Markéta Štugelová
vystudovala pedagogiku a angličtinu na univerzitě J.A.Komenského
od r. 2000 se věnuje lektorování anglického jazyka všech věkových kategorií
studovala hru na klavír
Absolvovala kurz Logopedickou prevenci dětí - s akreditací Ministerstva školství
Antonia Langenbergrová
vystudovala střední zdravotnickou školu a vyšší odbornou školu - obor psychologie dětí předškolního věku
absolvovala kurzy chůvičky BIBO
mnoho let působila jako profesionální chůva v řeckých rodinách na ambasadě
mezi její záliby patří četba, sport, plavání, běhání, jízda na kole
Lucie Zahrádková
instruktorka pro pohybový, sociální a psychický rozvoj kojenců, batolat a dětí předškolního věku
je lektorkou plavání kojenců a dětí předškolního věku a cvičení dětí
několik let je také instruktorkou power yogy
v Domečku se věnuje pohybovému a psychosomatickému vývoji předškolních dětí
Lenka Pokorná
v Domečku vyučuje karamiku