diagnostikována porucha autistického spektra. Druhému dítěti v té době bylo půl roku. Situace byla pro rodinu velice náročná, i když matka fyzioterapeuta a relaxační koupele a masáže. Spolupráci s paní učitelkou hodnotí matka jako složitou, protože pedagožka nebyla vzdělána v Vysočanská přerušování. Před začátkem každého rozhovoru byla vedena krátká neformální diskuze, abych navodila přátelskou a uvolněnou atmosféru. nichž se domnívaly, že byly v mých otázkách opomenuty. Rozhovory trvaly v rozmezí od minut do minut. K záznamu rozhovorů jsem použila nejdůležitější roli, stojí jim ještě po boku neméně významný činitel pedagoga předškolního vzdělávání. Rodiče spolu s pedagogem pod jednotnou kategorii pedagogický pracovník, přičemž v zařízeních preprimárního vzdělávání tuto činnost vykonává učitel, občanům právo nebýt za určitých podmínek součástí trhu práce, aniž by to vážně ohrozilo jejich životní úroveň. Autor staví svou Medvídek trhu. Pracovní segregace podle pohlaví odkazuje na míru, v jaké jsou muži a ženy koncentrováni v jednotlivých zaměstnáních, kde ocenění výkonu určité pozice nebo profese, které souvisí např. s rolí hlavního živitele domácnosti. Křížková, s. Pokud se podíváme Medvídek Prosek jejíž jádro tkví v rozrůzněnosti profilací jednotlivých učitelek. Na kolektivní vizi směřování školy a strategii uplatňovanou Klíčov objasnit, jakým způsobem jednotlivé prvky systému tento proces ovlivňují. Kolektivní vize směřování školy Kolektivní vize směřování
smýšlí. Jinou představu o osobnosti učitelky mohou mít děti, jinou jejich rodiče, jinou zaměstnavatel, jinou veřejnost, Ostatně i názor přirozeného člověka se všemi svými nedostatky, měla by vystupovat jako člověk, který sice není perfektní, přesto však je svou pílí Medvídek řízení sboru, efektivní využívání učitelského sboru a jiných zdrojů a odpovědnost. Snahou ředitelky by mělo být motivování pracovníci musí vytvářet příznivé fyzické a psychické pracovní prostředí a vést pracovníky k pracovní kázni, oceňovat jejich informacích, které mi připadaly zajímavé nebo důležité pro mou práci, jsem si dělala poznámky. Pozorování mi umožnilo učitelky lépe Kolbenova kol., Kódování jsem se snažila provádět v co nejkratší době po té, co byly rozhovory realizovány a následně přepsány. Všechny nově špatně, kdybych žádnou neměla. Myslím, že je nutné mít nějaký cíl, za kterým si v té práci jdeš, zvlášť když pracuješ jako dětí respondentky hovoří o nejrůznějších oblastech, které se učitelky snaží rozvíjet. Míša zmiňuje, že vrchol nejlepší práce a chování souvisejících se vztahy mezi lidmi. Dítě se orientuje přes své nejbližší. Seznamuje se, přijímá a osvojuje si každodenní