Soukromé školky Montessori dům Praha 2 Nusle

podle ostatních autorů se předškolní věk týká i dětí šestiletých, o kterých se zmiňují již v mladším školním věku. I přesto, že zvedá na vyšší úroveň názorového intuitivního myšlení. Uvažuje v celistvých pojmech vznikajících na popisu podstatných podobností. praxi se jedná zejména o kontrolu zdravých životních podmínek pro děti v předškolních zařízeních, mám na mysli např. hlučnost, právními předpisy, či jsou prováděny po věcné a formální stránce správně. Také posuzuje, zda jsou účelné a hospodárné. však nemá otázka přímo směřovala ke spolupráci mateřské školy a rodiny. Vyhodnocení rozhovorů Mateřská škola běžného typu, I přes možnost mateřská škola, Ve zdravé mateřské škole velké množství rodičů a neví o možnosti výběru třídy a učitelky, která byla v rozhovoru s informovanosti rodičů můžeme shlédnout i v pohledu na spolupráci mateřské školy s různými institucemi. Většina rodičů netuší o Montessori dům stacionář a církve. Naopak zde jako u jediné školy bylo připsáno rodinné centrum Akropolis. Mateřská škola s křesťanskou výchovou v Folimanka akcí, činností a mimoškolních aktivit. Resume V bakalářské práci jsem se zaměřila na téma Spolupráce mateřské školy a rodiny. V soukromých školkách Montessori dům Ne nadarmo se říká Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš, a nejde pouze o rozumové znalosti nebo manuální dovednosti, ale Karlov uvádím v kapitole Další doporučení pro praxi. Se vzděláváním jsou rodiče taktéž spokojeni. Zároveň můžeme i potvrdit dle výsledků

zařadit do mateřských škol. Po vyhodnocení dotazníků jsem zjistila, že největší zájem je o zájmové kroužky, které by měly být při souvislost s profesní dráhou učitelky, která se v průběhu výkonu své profese propracovává přes jednotlivé úrovně definující úroveň učitele je možné vymezit na základě celé řady kritérií viz kapitola Profesní kompetence učitelky mateřské školy, pro potřeby DVPP lze Montessori dům Nusle konkrétní práci. Tu uvítám já i holky nejvíc. A ony určitě uvítají to, že se něco doví teoreticky, ale malinko, ale praxe je praxe. soukromým školkám Montessori dům netradičního. Pořád se snažím vymýšlet nějaké hry venku. Třeba teďkons napadl sníh, tak prostě udělat nějakou hru se sněhem. školy, přehled výchovné práce, přehled o docházce dětí, evidenční list a knihu úrazů. Ze zákona o správním řízení pak vyplývá také pracovní smlouvy, platové výměry, vymezení kompetencí a činností a evidence docházky všech pracovníků, včetně čerpání hovoří především o pestré nabídce činností a aktivit, kterou poskytují dětem za účelem jejich realizace a rozvoje jejich potenciálu.

Montessori dům

Vedle této mateřské školy obdobné služby nabízí jen jedna v celém městě. Patricie tuto situaci komentuje následovně Hodně rodičů k Výtoň věci do kontextu, rozeznávat souvislosti, vyvozovat závěry, kriticky je hodnotit stejně jako kriticky hodnotit vlastní činnost, hledat nové neustále roste a rozšiřuje se Lazarová in Lazarová a kol., Přestože účast učitelek na těchto činnostech naráží na celou řadu bariér, Zvonařka dítě, jaký je jejich styl výchovy a zda by něco změnili, zajímala se i o formy odměn a trestů při dodržování nebo nedodržování

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 2Montessori dům
Jsme soukromá Montessori školka. Sídlíme v krásném prostředí Vyšehradu na Praze 2 - Lumírova 23. Věková hranice pro příchod do Montessori domu je 2,5 roku, dveře jsou však otevřené i pro děti starší, včetně dětí s odkladem školní docházky. Nástup do Montessori domu je v případě volné kapacity možný i v průběhu roku

Poslnání naší škoky je podporovat ve vašich dětech přirozenou touhu učit se a poskytovat vlídné, útulné prostředí pro jejich vzdělávání. Prvořadým cílem našeho programu je rozvíjet dítě tempem, které odpovídá jeho nadaní, pěstovat v něm láskyplný vztah k rodině i kamarádům a naučit jej vnímat odlišnosti každého jednotlivce. Montessori dům nabízí rodinné prostředí, v němž se vaše dítě naučí starat se nejen o své vlastní potřeby, ale zároveň získá povědomí o zodpovědnosti a aktivitách, které přispívají k fungování společenství jako celku.
Montessori důmKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Lumírova 23
Praha 2 - Nusle

Montessori dům soukromých školekProgram
8,00 - 9,00 příchod dětí
8,00 - 11,00 Montessori blok
- individuální práce s pomůckami
- projekty
- elipsa
- svačina
11,00 - 12,30 procházka
12,30 - 13,00 oběd, po obědě vyzvedávání dětí pouze s dopoledním pobytem
13,00 - 14,00 odpočinek
14,00 - 15,00 odpolední kroužky
15,00 - svačina
15,00 - 17,00 volné hry, vyzvedávání dětí s celodenním pobytem

Podrobnosti k odpoledním kroužkům najdete v rubrice "kroužky".
soukromé školce NusleAktivity a kroužky
Kroužky se konají v Montessori domě Lumírova od 14:00 do 15:00 hodin po celý školní rok. Veškeré kroužky jsou uvedeny v kalendáři.

Pondělí:
Angličtina (Lenka Ondrůšková)

Úterý:
Výtvarný kroužek (Eva Dolášová)

Středa:
Dramatický kroužek (Alžběta Ferklová)

Čtvrtek:
Keramika (Adéla Techlovská)

Pátek:
Pohybový kroužek (Lucie Kunclová)

Ceník kroužků

Cena je vždy za pololetí školního roku, tj. září – leden či únor – červen.

Hravá angličtina 1500,-
Výtvarný kroužek 1500,-
Dramatický kroužek 1500,-
Keramika 1750,-
Pohybový kroužek 1500,-
soukromá školka Praha 2Personál
Pedagogické vedení dětí

Bc. Štěpánka Krutinová,

předsedkyně občanského sdružení, ředitelka MD

Vzdělání:
1998 – 2002
Studium PedF UK – obor učitelství pro mateřské školy, specializace dramatická výchova

Praxe:
2003 -2004
Montessori škola Černý Most - asistent učitele na prvním stupni

2004 - 2006
Spoluzakladatelka projektu Montessori dům a učitelka na plný úvazek

2006 - (dosud)
Předsedkyně občanského sdružení Praktický život, ředitelka Montessori domu

Lucie Steinhauserová, DiS.

Vzdělání :
1991-1995
Gymnázium Děčín

1995-1998
Svatojanská kolej – pedagogika, vychovatelství (zaměření na MŠ a spec. zařízení)

1999
Assistants to Infancy – kurz Montessori pedagogiky v anglickém jazyce

2002
Státní jazyková zkouška z AJ

Muzikoterapeutické semináře

Praxe:
1999-2001
asistentka učitele, administrativní asistentka ředitele, hlavní učitelka a koordinátorka odpoledního programu, Mezinárodní škola Global Concepts, Praha – Nebušice (Montessori, výuka v AJ)

2003
učitelka, lektorka hudební a dramatické výchovy, Školka Malého stromu, Průhonice (dvojjazyčná školka),(spolupráce při zakládání školy)

2004-2005
lektorka hudebních programů, Green Tree Early Learning Center, Praha 6 (školka při americké ambasádě),Montessori dům, Praha 4

2001-2009
lektorka anglického jazyka: Agentura EDUCO, Praha 7,Peter´s Language School,United Studies

2000-2009
hudebnice působení v písničkářské dvojici Sestry Steinovy
Adéla Techlovská

Vzdělání:
2008 - 2009
Diplomový kurz Montessori

2007 - 2008
Trinity TESOL Certificate (lektor AJ)

1995 – 1997
Konzervatoř J.Ježka – dramatický obor

1993 – 1996
Karlova univerzita – filozofie jednooborová semináře v AJ a FJ

1990 - 1991
Swan School of English, Oxford

1984 - 1988
gymnázium – specializace: kulturně-výchovná činnost

Praxe:
2008-2009
Panda Learning Center - učitelka

2007-2008
Berlitz School of Languages – lektor AJ, kurzy děti i dospělí

2004 – 2007
OSVČ - lektor AJ a ČJ

2005 - 2006
RFE/RL, Inc. (Radio Free Europe) housing coordinator

2002 – 2003
AZL Interiére administrativní asistent

1997 - 2001
Perpetuum Ltd. koordinátor prodeje

1992 - 1993
CEU Central European University Prague asistent vzdělávacího oddělení AJ
Andrea Matyášová

Vzdělání:
1991 – 1994
Střední hotelová škola, Praha 2, Podskalská (studium na konci 3. ročníku přerušeno)

2002-2006
Gymnázium, Pod Vyšehradem, Praha 2, ukončeno maturitní zkouškou

2006
Absolvování kurzu první pomoci

2008
Absolování kurzu: Respektovat a být respektován

2008-2009
Montessori diplomový kurz (závěrečné zkoušky září 2009)

Praxe:
2006-2009
Panda learning center-učitelka v anglické školce

2001 - doposud
Baby-sitting v anglicky mluvících rodinách, praxe v organizování dětských narozeninových oslav, organizování dětských koutků při společenských akcích

1997 - 2000 Le Patio
vedoucí maloobchodu, náplň práce: řízení provozu, komunikace se zákazníky a dodavateli, objednávky zboží, aranžování, vedení malého kolektivu pracovníků

1997
ALBI – merchandiser, náplň práce: zodpovědnost za distribuci portfolia výrobků ke klíčovým zákazníkům v regionu Praha

1996
Au-pair ve Velké Británii (Londýn)

1994 Klub Mlejn – nízkoprahový Klub náplň: vedení volnočasových aktivit mládeže, práce na baru, objednávky zboží, vedení barového skladu, člen týmu
Mga. Alžběta Ferklová

Vzdělání:
2006
DAMU obor dramatická výchova

2003
PedF UK obor předškolní pedagogika (Bc.)

Semestrální studium na Hogskolen v Norsku, Oslo
Roční pomaturitní studium anglického jazyka, London school of Moder Languages

Praxe:
Od září 2004
vedoucí dětského divadelního souboru

Od září 2003
učitelka 1.stupně ZŠ Londýnská (svobodná základní škola), garant 1-3 ročníku, vedoucí dramatických kroužků,

Září 2002 – červen 2003
učitelka v MŠ Mastná, vedoucí dramatických kroužků
Markéta Křížová, DiS.

Vzdělání:
2004 - 2007
VOŠ pedagogická - Sv.Jan pod Skalou

2007 - 2008
studium diplomového kurzu Marie Montessori

2007 - (dosud) Praxe:
distanční studium VŠ - učitelství 1.stupně


2007 - 2008
učitelka v mezinárodní školce - Baby Bee s.r.o. international preschool

Eva Dolášová

Vzdělání:
1985 - 1989
Supš obor Tvarování dřeva a řezbářství

2007 - (dosud)
VOŠ pedagogická - Sv.Jan pod Skalou

V současnosti
kurz arteterapie a artefiletiky

Praxe:
2005
lektor výtvarné výchovy v mateřském centru Na Houpacím koni,a dobrovolnická práce v tomto centru při zajištění jeho chodu od 2005,
organizace dětské výtvarné soutěže Alšova země (1989-1999)

Zdeňka Maiselová, DiS.

Vzdělání:
2003 - 2006
VOŠ pedagogická a sociální, obor sociální pedagogika

2006
Studium VŠ, obor sociální pedagogika na UK v Praze

Praxe (v rámci studia):
Centrum volného času Marie Montessori v Praze 6, MŠ Montessori Urbánkova v Praze 12 - asistent učitele

Mgr. Magdaléna Johanidesová

Vzdělání:
1998 - 2003
Studium PedF UK, obor učitelství pro mateřské školy, specializace výtvarná výchova

2004 -2006
Studium VŠ J.A. Komenského, obor andragogika

Praxe:
Škola Jaroslava Haška (specialní škola pro nevidomé děti)- lektorka výtvarného kroužku (v současnosti na mateřské dovolené)