akcí, činností a mimoškolních aktivit. Resume V bakalářské práci jsem se zaměřila na téma Spolupráce mateřské školy a rodiny. V teoretické části se zabývám jednotlivými faktory, které ovlivňují rozvoj osobnosti dítěte. V tomto období dítě nejvíce ovlivňuje jeho Výtoň rodina a nejbližší okolí, dítě se postupně začleňuje do širší skupiny a společnosti, tedy začíná docházet do mateřské školy. Vzdělávání v mateřských školách je vymezováno závazným rámcem vzdělávání pro předškolní výchovu, který si jednotlivé mateřské školy upravují do Školních vzdělávacích programů. Ve výzkumné části se věnuji zjištění, zda rodina a mateřské školy spolupracují na rozvoji osobnosti dítěte, jestli rodiče znají vzdělávací obsah MŠ a jaké činnosti by si přáli v mateřských školách. Malé dítě, Výtoň soukromým školkám na první pohled nevinný tvor, na nějž působí již od narození miliony cizích, nepoznaných, dobrých, ale bohužel i špatných a Karlovo náměstí nebezpečných podnětů, které se v něm již celý život budou odrážet. Nevinný tvor, který ovšem již za několik let vyroste a bude tvořit náš svět, naši civilizaci. Ten svět, na který budeme moct být pyšní nebo naopak nikoli. Většinou bude jednat a chovat se podle toho, čemu soukromých školek Výtoní bylo naučeno, k čemu bylo vychováno, co mu bylo vryto do šedé kúry mozkové, do části, kde se ukládají morální hodnoty každého jedince. Ne nadarmo se říká Co se v mládí naučíš, ve stáří jako když najdeš, a nejde pouze o rozumové znalosti nebo manuální dovednosti, ale
také o morální návyky. Jsou to právě dospělí, kteří nesou zodpovědnost za to, co z dětí vyroste. Nejdůležitější období pro vývoj a soukromé školky Výtoň formování osobnosti jedince, je období předškolního věku. Rodiče jsou pro dítě základ, ale i přes to nejsou v tomto důležitém období masáži na Praze 2 Výtoni