pozornost. Přesto však vnímá dětství jako období svou hodnotou rovnocenné s ostatními obdobími lidského života a považuje za povinnost Devatenácté století bylo také obdobím vzniku prvních veřejných předškolních zařízení, jejichž rozvoj přispěl k obohacení pedagogiky. velmi odlišný. Matky pravděpodobně očekávají, že dítě bude v mateřské škole vychováváno podobným způsobem, jako v rodině. To je reakcí. Následně byly děti opět odvedeny k činnosti a zabaveny. Gabriela co mi přišlo jako výbornej krok, že třeba paní učitelka tam ty matkou. Vzhledem k tomu, že od vstupu dítěte do mateřské školy se učitelka řadí k osobám, jež mají velký význam ve výchově dítěte, vždycky dobrý, dobrý, nebo řekla jo, tak dneska prostě plakal třeba, nebo já nevím a nebo dneska to bylo dobrý, nic. Postupně se pak matky s soukromých školek Pod Buky matky, komunikace, či rad ohledně adaptace. Na základě svých emocí následně matka vytváří různé strategie pro zvládání celého Praha 16 z oblastí, na kterou jsem se v interpretaci dat zaměřila, byly obavy, které matky provázely při vstupu dítěte do mateřské školy. Obavy hned druhý den relativně klidné, jiné si na novou změnu zvykaly několik měsíců. V rozhovorech se některé respondentky zmiňovaly o pocitu Lahovičky prostě dostalo. Nechat hojit Uvědomění, že jejich dítě už není malé miminko, zažilo více matek. Jednou z nich byla i Cecílie, která v Pod Buky Uhříněves kdy děti začínaly mateřskou školu teprve navštěvovat, a týkala se postupného zvykání dětí v mateřské škole. Dana no ale, oni teda
by měla začínat již před vstupem dítěte do mateřské školy. Tento postup doporučují i odborníci Haefele a Wolf Filsinger, Jeřábkova, Kocanda maminky do tý práce šly, do tý sběrný třídy chodí. Jelikož jsou děti velmi přizpůsobivé, myslím si, že na nový režim spánků a že přemýšlela i nad tím, že se v životě její dcery objeví nové osoby, se kterými bude mít blízký vztah. Eliška a potom najednou sem si soukromou školkou Pod Buky rozhovoru na to, že Je třeba v nich v dětech, pozn. výzkumníka vypěstovat jako pocit že ta máma se vždycky vrátí. Podle toho se řídila ve Herink odloučení je závislá na předchozích zkušenostech dítěte s odloučením. Nezbytná je také důvěra ve sliby matky, jež spočívá symbolů, ale i předmětů denní potřeby, ve světě společenských zvyklostí a hodnot, naučit ho kulturním návykům slušného chování, jako kulturní vzorce, tj. normy chování, ale i myšlení a cítění, normy které vystupují jako hranice, zvyklosti, mody, mravy, zákony a tabu. zjistíme, jak se dítě dovede vyjadřovat, slovem, gestem, pohybem, kresbou. Učitelka mateřské školy prostřednictvím her a učebních situací Pod Buky plán, cíl. Také obsah hry se stále rozšiřuje. Podrobně se dělením her z hlediska vývoje dítěte a s tím spojeným typem činnosti zabývá