jazyce, dokáže již vyslovovat. Pokud má jedinec problémy se správnou výslovností nebo nedostatečnou slovní zásobou, je rodičům doporučeno se začátkem výuky jazyka počkat, protože prioritou pro vstup do základní školy je, aby dítě mělo dostatečně osvojený soukromé školky Suchdol mateřský jazyk. Na straně druhé mnoho odborníků potvrzuje, že okolo pátého roku je vhodná doba se seznamováním s cizím jazykem, protože dítě je spontánní, bez zábran a kontroly. Z pohledu rozvoje jazykových schopností jedince je tato etapa považována za neopakovatelnou. Typickým znakem je mimořádná citlivost na běžné i specifické jazykové podněty. Tato schopnost se zvyšujícím se věkem mizí. Souvisí to také s pružností nervové soustavy, imitačními schopnostmi, s úrovní rozvoje paměti a sluchovou diferenciací Marxtová M. in Mertin,V. Gillernová,I. Dalším důležitým aspektem při seznamování dětí s cizím jazykem je velikost skupiny, ve které se děti jazyk učí. Vhodný Budovec počet je kolem dětí, ideální je však dětí. U dětí předškolního věku je podstatné, aby měly možnost si znalosti opakovat denně a je také vhodné nepřekračovat dobu delší minut. Vhodný metodický způsob je učení jazyka hravou a zábavnou formou Důležité je také dbát na to, aby jedinec nebyl přetěžován. Pokud dítě motivujeme didaktickou hrou, začne většinou mluvit v cizím jazyce dříve než pokud se na něj Suchdolu soukromá školka činí nátlak. Dítě předškolního věku má mnohem větší pasivní slovní zásobu než aktivní Marxtová M. in Mertin, V. Gillernová, I. Výhledy
Didaktická hra je vhodnou a přirozenou formou seznamování s cizím jazykem pro děti v předškolním věku. Didaktické hry využívají různých prvků na posílení svých efektů. Např. hra může být spojena s pohybem, při němž se využívají znalosti angličtiny. Didaktické Podbaba hry mohou nahrazovat složitý výklad, který je používán pro starší děti. Ve hrách jsou obsaženy různé modely, kterými si děti danou mluvnickou látku osvojují Marxtová M. in Mertin,V. Gillernová, I. s. Při výuce cizího jazyka v předškolním vzdělávání je důležité soukromých školek Suchdolem držet se zásady, že méně znamená více a vracet se k probrané slovní zásobě a stavět na ní. Další důležitou složkou je seznamování dětí s reáliemi, jako jsou typické zvyklosti země, typická jídla, hračky apod. V případě, že jsou do třídy zařazeni cizinci, jsou děti vedeny k úctě ke kultuře jiného národa, toleranci k cizincům a vzájemného obohacení Marxtová M. in Mertin,V. Gillernová, I. Předškolní soukromým školkám Suchdola vzdělávání v zahraničí Historický vznik zařízení pro předškolní výchovu je spojován s činností německého pedagoga Friedricha Baba Frobela, zakladatele první mateřské školy Kindergarten Tento německý výraz byl rozšířen do řady jazyků především do angličtiny, v současné době je používán jako oficiální mezinárodní termín pro instituci předškolní výchovy. Myšlenkou Frobela nebylo jen založení