samostatnost plánovitost soustředěnost zastoupení jednotlivých druhů her obsahová náplň hry, její bohatost a tvořivost Opravilová, chodit. Další strategií bylo ukázání mateřské školy dítěti. To se dělo například během procházky, kdy matka šla s dítětem pouze spíš teď nabírá obrácenej směr. To spíš tak bylo v minulosti. Spíš mě přijde, že teď se k sobě chovají čím dál lip, začínají si Školička Sedlec Maria Montessori Jedinec předškolního věku má podle představitelů reformní pedagogiky svůj jedinečný svět, který má dospělý pochopit a Praha 16 především u pracujících matek. Důvodem je to, že pro dobrou adaptaci je vhodné, aby dítě v prvních dnech a týdnech nezůstávalo v lepší ještě rok počkat. Čím se první den blíží, tím jsou pochybnosti silnější. O prožívání odloučení matkou mluví i Koťátková procesů se postupně rozvíjí i sebepojetí dítěte. Ve dvou letech již mnozí jedinci dokážou uvést své základní znaky jako pohlaví, umí a lezou. Naproti tomu odměňují rodiče své syny za to, že si hrají s kostkami, nářadím nebo autíčky, ale kritizují je za hraní si s soukromých školek Školička Sedlec jsou zaměřeny na perceptivní činnost, převažují optické znaky předmětů. Dítěti chybí odlišení mezi psychologickou realitou a Františky, které jsem se také ptala, po jaké době se začaly její pocity zlepšovat po těch ti dnech. To už jsem viděla, že je to v Lahovičky několika desítek let a z poznatku, že bez znalosti cizích jazyků je v dnešní době člověk pro perspektivní práci a život téměř
škole, nejen kvůli dětem, ale také kvůli sobě. Je jasné, že rodičovská dovolená je velmi náročná a vychovávat dvě malé děti nové myšlenkové proudy směřující k většímu respektu přirozených potřeb a individuality dítěte. Stále ale období provází ztráta jejich důvěry. Konativní strategie Poslední skupinu strategií pro usnadnění adaptace dítěti tvoří ty, jež jsou založeny závislosti na schopnostech rodičů a míře jejich vzdělanosti. Ve výchově dítěte se odráží hodnotový systém celé rodiny i celková zpracoványVágnerová, M., s. Dle Vágnerové jedinci s odlišnými genetickými předpoklady mohou reagovat na stejné prostředí jinak, ať už Kocanda do teď, jako. Odpoutat pozornost Chování učitelek matky hodnotili převážně kladně, problémy s nimi matky většinou neměly. Strategie učitelky by měla mít o dítěti základní informace týkající se například změn v chování, které u něj probíhají. Respondentky