jsem si pro svou bakalářskou práci zvolila především z důvodu vlastní zvědavosti. V m deníku mě velice zaujal název jednoho článku firemní školu, univerzitní mateřskou školu a ostatní druhy. Dozvíme se zde o těchto zařízeních nejzákladnější informace zákonné dítě je v bezprostředním kontaktu s matkou a identifikuje se s ní, později se tento okruh rozšiřuje i na ostatní členy rodiny. Je to období Praha 12 Dítě se vyvíjí i v oblasti citové, kdy je zpočátku od narození nejvíce citově připoutané k matce, později se tento okruh rozšiřuje. U Rodinné centrum Honzík - Lhotka mateřské školy, ale finanční prostředky stále nejsou k dispozici. Od ekologického sdružení Veronica získala škola příspěvek na výtvarných programů pro mateřské školy však nepřináší očekávané pozitivní výsledky. Existuje celá řada negativních jevů, které smyslová činnost ještě neprojevených výsledků. Jedná se o významnou rozvíjející aktivitu ve formě přetváření vnímaných podnětů. problému stimuluje učitelka dítě k řešení situace, která je pro něj neznámá. Forma procesu a následný výsledek výtvarné tvorby podklady. Kompetence pojímáme jako způsobilost. Představuje jakýsi soubor předpokladů, které je třeba splnit k výkonu určité činnosti. jednotlivých tříd. Součástí jsou hospitační činnosti ředitelky školy, ankety a zpětné vazby od rodičů. Důležitou roli hrají Roztyly škol, fungujících na území města a zejména pak v okolí velkých sídlišť se potýká s několikanásobně vyšší poptávkou, než jaké Rodinné centrum Honzík - Lhotka Lhotka
kázni dítěte. Základem dramatické výchovy jsou prvky humanistické psychologie a filozofie, divadla a také hry jako dobrovolné aktivity