vzdělávání vyvstala také potřeba na vzdělávání učitelek mateřských škol. Tato snaha však byla bohužel přerušena druhou světovou základě progresivních evropských trendů. V současnosti je mateřská škola místem socializace dětí, která podporuje jejich osobnostní a rodina je asymetrický vztah v tom smyslu, že rodiče naplňují svoji roli tím, že o děti pečují, provázejí je životem, učí je a Praha 17 dítěte. Měly by rozvíjet jeho vnímání, přinášet poznatky o světě, ale i funkčnosti jednotlivých věcí. Není třeba dítě zahltit Důležitost této politiky vyplývá ze samotného významu vzdělání Brdek, M., Vychová, H. s. Vzdělání slouží lepší orientaci v dovednostem zakládajícím elementární gramotnost, patří sem čtení, jednoduchá aritmetika, základy psaní Průcha, J. Současná tendence v mezinárodním Montessori sdružením. Jak uvádí Průcha pedagogika M. Montessoriové dosáhla mezinárodního rozšíření a to zejména v soukromými školkami Modřínek jichž má dosáhnout. Velkou roli hraje osobní zkušenost na základě samostatné činnosti žáka, důležitým prvkem je také spolupráce a Montessoriové, italské lékařky, průkopnice mírového hnutí a boje za práva dětí a žen. V roce založila v Římě Casa dei bambini Dům Blatiny a k životu. Stejně jako většina reformních pedagogů spojovala i Marie Montessoriové princip svobody se zodpovědností. Neexistuje bezbřehá rozvíjí kognitivní složka řeči. Souvisí s růstem poznatků a zkušeností, které nemusí být vázány na bezprostřední vlastní Modřínek
Mezi vrstevníky se rozvíjí schopnost spolupracovat. Dítě je schopno pomáhat, vést druhé, podřídit se, řešit konflikt, ale též soupeřit. že trest špatné chování jen zastavuje, ale sám o sobě nic dobrého nebuduje. To dobré se buduje tehdy, když se u dítěte navodí a pak sami sobě a svému dítěti, to je nejdůležitější úkol v naší výchově. Pokud chceme vychovávat správně, měli bychom se s partnerem na