Soukromé školky Métis Praha 9 Vysočany

informace. V poslední empirické části interpretuji data, která byla získána na základě provedení výzkumu předem stanovenými technikami. V reformy a poukazuje na fakt, že ony reformy nejenže nepomáhají řešit nastalé problémy, ale současně prohlubují rizika a ohrožují stále tímto tématem ve třech kapitolách. První dvě kapitoly charakterizují působení rodiny a mateřské školy na harmonický rozvoj celé nejen naší země. Jednou z možností, jíž se tohoto cíle může dosáhnout, je zkvalitnění jejich vzdělávání. Vzdělávání učitelek soukromých školkách Métis kterým se bude ubírat. Přestože rodiče, jakožto primární výchovní činitelé, hrají ve výchově dítěte nezpochybnitelně Palmovka problematiky pojednávala. Zákon o pedagogických pracovnících, tyto skupiny pracovníků vykonávajících přímou pedagogickou činnost řadí školy, tak vytváří i prostor a možnosti pro vznik nové oblasti, jež se mohou stát oblastí zájmu učitelek a součástí odbornosti některé Pražačka učitelky snaží předcházet stereotypům a usiluje o uspokojení ze své práce. Vzdělávací potřeby týkající se zvládnutí základů práce Métis Vysočany škole měl být přítomný a měl by být naplňován. Míša v této souvislosti zmiňuje Mám nějakou vizi, jak by to mělo vypadat. Bylo by objevení potenciálu dítěte a s tím související přípravě prostředí a možností jeho rozvoje. V oblasti snahy o dosažení samostatnosti přípravného vzdělávání. K tomu je nutné jisté množství zkušeností, kontaktu s tímto prostředím a především neustálá práce a

citlivé k vztahům vznikajícím mezi učitelkou a rodinou dítěte. Dítě je vnímavé k jejich komunikaci, způsobům, jakým řeší Métis pojetí předškolního vzdělávání. Toto pojetí je určeno modely či představami společnosti, které mateřským školám určují žádoucí Českomoravská sociálních rolí, umožňují dětem s ohledem na jejich vývojová specifika rozšíření jejich poznání, zdokonalení jejich dovedností a obecná charakteristika školy podmínky vzdělávání organizace vzdělávání charakteristika vzdělávacího programu vzdělávací obsah Jarov Součástí školního vzdělávacího programu je tzv. Třídní vzdělávací program. Obsahovou náplň tohoto dokumentu tvoří stručná jakých cílů touží svou prácí dosáhnout. Zároveň je vzdělávání usměrňováno a ovlivňováno strategií uplatňovanou učitelkou, zacykluje. V následujícím textu se pokusím pospat výše zmíněné proces vzdělávání učitelek mateřských škol. Pokusím se také chlapec Manžel vysokoškolák, věk let. Rodina je úplná, žijí v okrajové části v rodinném domě. Ve třech letech byla dívence adaptovat. Vzhledem k tomu, že se v předškolním zařízení jednalo o komplexní péči, dítě každý den navštěvovalo logopeda,

Métis

stanoveny pro každou z klíčových oblastí vedení. Jedná se o oblast strategického řízení a rozvoje školy, vyučování a učení, vedení a soukromých školek Métis odůvodněnost a zákonnost provedených prací a optimální využívání provozního zařízení a veškerého materiálu. Jako všichni řídící školském rejstříku. Budou tak moci získat finanční zabezpečení ze státního rozpočtu dotaci ve výši podle druhu zřizovatele. Jsou

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 9Métis
U zrodu soukromé školy Métis stáli pedagogové, kteří značnou řádku let pracovali na státní základní škole rodinného typu.

Škola integrovala poměrně velký počet dětí se speciálními výukovými potřebami a v posledních třech letech se zaměřila i na integraci dětí nadaných a mimořádně nadaných. Vytvořili jsme program, jak je možno pracovat s těmito dětmi v rámci běžných tříd, a tento uvedli do praxe.

Protože jsou ředitelé většiny škol tlačeni do zvyšování počtu žáků a integrovaných dětí ve třídách, rozhodli jsme se přeorientovat na školství soukromé. To nám umožňuje nabídnout kvalitnější podmínky pro rodiče a jejich děti - především nižší počet žáků ve třídách a individuální práci s nimi.
MétisKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Pod Balkánem 599
Praha 9 - Vysočany

Métis soukromou školkuProgram
Výuka v Métis začíná každý den v devět hodin ráno. Mezi osmou a devátou hodinou funguje ranní družina pro žáky školky a prvního stupně.

09:00 - 10:30 ranní kroužek – společné zahájení dne, navazuje ranní vzdělávací program podle tematického rozvrhu
10:30 - 11:00 dopolední svačina
11:00 - 12:00 sportování podle počasí venku nebo v tělocvičně
12:00 - 12:30 oběd
12:30 - 13:30 relaxace, společná četba, volná hra
13:30 - 15:00 odpolední vzdělávací program podle tematického rozvrhu
15:00 - 15:30 odpolední svačina
15:30 - 17:00 pohybové aktivity podle počasí v tělocvičně nebo na školní zahradě
13:00 - 17:00 probíhají kroužky podle zájmu rodičů.
soukromými školkami VysočanyTématický rozvrh
Ve školce je vzdělávací obsah rozdělen do pěti oblastí a každé z nich je věnován jeden den v týdnu:

Počtářský den – zahrnuje nejen matematiku, ale i logiku, prostorovou orientaci a další související oblasti

Jazykový den – je věnován rozvoji komunikačních dovedností, dramatické výchově, seznamování s jazykem českým a anglickým

Objevitelský den – patří zejména přírodním vědám od botaniky, přes zoologii, fyziku, chemii až ke geologii a astronomii

Výtvarný den – měl by se spíše jmenovat estetický, protože během něj se děti věnují nejen výtvarné činnosti, ale i hudbě, pohybově-estetickému vyjádření atd.

Pracovní den – den šikovných rukou. Děti rozvíjejí jemnou motoriku. Sem patří tkaní, vyšívání, modelování, stříhání,… ale i práce na školní zahradě, péče o rostliny apod.

Během ranního i odpoledního vzdělávacího programu pracují děti individuálně nebo ve skupinách, samostatně nebo pod vedením učitele – vše v závislosti na náročnosti tématu, pokročilosti dítěte a jeho potřebách.

Děti v rámci školky tráví hodně času venku. Nejen v době vycházek a sportování, ale podle počasí a tématu i během ranního a odpoledního vzdělávacího programu.
soukromá školka Praha 9Výuka
Sdělená informace je pro nás pouhý začátek. Učíme děti, jak s informací pracovat, jak ji začlenit k dosavadním znalostem, jak si informace samostatně vyhledat, jak rozpoznat, které informace jsou důležité a které je možné vynechat. A hlavně – učíme děti, jak získané a zpracované informace využít v praktickém životě.

Naše výuka je založena na projektech, které propojují předměty a učí žáky chápat vztahy a souvislosti mezi různými oblastmi poznání a života. Spojujeme vyučovací předměty do funkčních celků a bloků a jedno téma učíme vždy z mnoha různých úhlů pohledu, a tedy skutečně do hloubky.

S výkladem učitele se naši žáci setkají minimálně. Dáváme přednost projektové výuce, skupinové práci, protože i týmová spolupráce je dovednost, kterou je třeba se učit. Naši žáci si mnohá témata zpracovávají zcela samostatně nebo ve skupinách, učí se výsledky své práce různými způsoby prezentovat a své závěry také obhájit.

Jaká je role učitele v tomto procesu? Je rádcem, pomocníkem a korektorem, který svým žákům nepředkládá poznatky na stříbrném podnose, aby je vzápětí zase zapomněli, ale pomáhá jim je objevovat, aby jim porozuměli a začlenili do své individuální pyramidy vzdělání a do svých životů.
soukromé školkyKurzy
Dvojjazyčnou česko-anglickou výuku za účasti rodilého mluvčího

Profesionálně vedenou komplexní přípravu na vstup do první třídy

Hudební zaměření. Děti se již v rámci přípravného kurzu mohou začít učit hře na hudební nástroj. Doporučujeme především zobcovou flétnu a pro věk od cca pěti let jsou vhodné i housle. Samozřejmostí je zpěv, který propojujeme s dramatickou a pohybovou výchovou.

Sportovní zaměření. Míra pohybové zátěže je velmi pečlivě přizpůsobována věku a stávající kondici jednotlivého dítěte. Veškeré sportovní aktivity jsou pojímány hravě, s vyloučením soutěživé agresivity.

Klidné a příjemné prostředí rodinného typu. Škola se nachází v klidové oblasti, je obklopena zahradou, na kterou navazuje park. Vnitřní prostory pro přípravné kurzy jsou členěny tak, aby umožňovaly rozmanité činnosti. Jsou zde místa pro společné aktivity, ale i prostory pro odpočinek, samostatnou činnost nebo malé skupinky dětí. Každé dítě si tak může vybrat takové prostředí, které mu v danou chvíli nejlépe vyhovuje.

Individuální péči o dítě. Do jednoho kurzu přijímáme maximálně 15 dětí, což učitelům umožní věnovat pozornost jednotlivému dítěti, ne pouze celé skupině. Navíc v celém vzdělávacím programu od přípravky po devátou třídu uplatňujeme prvky Montessori pedagogiky a Daltonského plánu. Oba tyto praxí prověřené vzdělávací systémy jsou založeny na respektování individuality žáka.