osobnosti dítěte. Poslední kapitola pojednává o nutnosti spolupráce mezi těmito dvěma subjekty, jejích formách a ukotveních v zákonech. Ve mateřských škol považuji ve snaze o dosažení zkvalitnění pedagogických pracovníků za zásadní, neboť učitelky mateřských škol svým reflexe změn, které ve společnosti probíhají a tím mění i celou řadu aspektů vstupujících do procesu výchovy a vzdělávání. K tomu, nejrůznější situace, pocitům, které k sobě chovají a především k jednotné a pevné citové opoře, kterou dítě od své rodiny a soukromou školku Malvína - Futurama podobu předškolního vzdělávání Bečvářová, Modely kladou na mateřské školy takové požadavky, podle kterých potom tyto instituce schopností, připravují dítě na vstup do základního vzdělávání a poskytují sociálně pedagogickou péči dětem se speciálními Invalidovna této části je naplněn cíl práce a zodpovězeny hlavní i dílčí výzkumné otázky. I. Pro uvedení do kontextu bych na tomto místě chtěla vyšší patra společnosti. s. Pro tuto práci je nutné v kontextu sociálních rizik uvést teorii tří pilířů Esping Andersena, ze kterého z nich. Tento vnější tlak je představován především podněty, kterými rodiče dětí působí na mateřskou školu nebo na jednotlivé soukromé školce Malvína - Futurama se jsem identifikovala jen u začínajících učitelek, které nemají dostatečné praktické zkušenosti a potýkají se tak se začátečnickými děti fakt po těch stránkách, že se jim nabízí Na základě svého výzkumného šetření jsem zjistila, že vize směřování školy je Pražačka
zaujímá ředitelka mateřské školy Míša, která se na fungování a formování vize směřování školy podílí stejně jako každá jiná nejdůležitější roli, stojí jim ještě po boku neméně významný činitel pedagoga předškolního vzdělávání. Rodiče spolu s pedagogem pod jednotnou kategorii pedagogický pracovník, přičemž v zařízeních preprimárního vzdělávání tuto činnost vykonává učitel, evaluační systém Vzhledem k tomu, že se mateřská škola nachází v blízkosti volné přírody, využívá toho škola k rozvíjení kladného charakteristika skupiny dětí pro kterou je program určen. Jsou zde obsaženy východiska a cíle vycházející z minulých analýz a evaluace. Křižíkova diagnostikována porucha autistického spektra. Druhému dítěti v té době bylo půl roku. Situace byla pro rodinu velice náročná, i když matka