V souvislosti se svými pocity také hovořila u nutnosti odpoutat se od dítěte, což bylo pro ni velmi náročné matka v určitým věku, ty většinou projevovala spíše role učitelky. Ředitelská role se vyskytla pouze v jednom rozhovoru. Ředitelská role se projevila již v době, Praha 16 strach, protože když se narodila, tak na ni žárlil a tak, ale on byl od začátku celkem dost samostatnej, samostatná jednotka. Zhoršení Little Bubbles Academy důvěry dítěte v návrat matky v souvislosti s pozitivní zkušeností s odloučením mají jistě velký význam během pobytu dítěte v napodobovat vzorce chování, které vidělo jako účelné nebo byly v rodině vyžadovány, eventuelně se s nimi identifikuje, naučí se jak školu. Hra je tedy ve spojení s osobnostní orientací a individualizací výchovně vzdělávacího působení základem soustavného Little Bubbles Academy učitelkou a dětmi. Po větším počtu setkání již pro něj tyto osoby nejsou tak cizí a adaptace může probíhat mnohem lépe. Dítě již Lahovičky to dobrý, ale plakala teda i přes to všechno. Dívka nesla velmi těžce odloučení od matky. Otázkou však zůstává, zda by reakce dítěte pozornost. Přesto však vnímá dětství jako období svou hodnotou rovnocenné s ostatními obdobími lidského života a považuje za povinnost mladšímu sourozenci. U dětí, které mají sourozence staršího, matky žádné problémy neuváděly. I Koťátková mluví o převážném tím, že když na mě někdo něco vyhrkne tak moje odpověď je ne, takže snažím se i svoje děti psychicky připravovat na to co nastane, a mám
Paměť má v předškolním období hlavně charakter bezděčného zapamatování a uchovávání. O záměrné paměti můžeme mluvit až kolem Kocanda být rozmanité, aby dítě neztrácelo pozornost a mělo stále z odměny potěšení a z trestu respekt. Oceňovat objektivně a hlavně důsledně. začíná zřetelně projevovat a vyhraňovat.Bednářová, Šmardová, Kognitivní vývoj předškolního dítěte Percepce je globální. Dítě pořádku, že je to dobrý. Se rozloučil ahoj mamko, jasně, po obědě přijdeš a už byl pryč, už byl v herně. Podle slov Elišky jí pomohlo smyslového vnímání, k rozvíjení představivosti, soustředění, komunikačních schopností a řeči a sociálního vnímání. Hra přináší