loajální zaměstnance, apod. Z jeho slov však lze soudit, že si hodnotu zaměstnance velice dobře uvědomuje. V rámci pojmu hodnota zaměstnance můžeme uvažovat o zmíněném konceptu lidského kapitálu, jelikož hodnota zaměstnance v pracovním procesu je spjata právě s jeho znalostmi, schopnostmi a dovednostmi. Ve svých dalších prohlášeních se potom ředitel věnuje i tématu harmonizace práce a rodiny, kterou chce také Praha 22 podporovat a umožnit tak zaměstnancům starat se o děti a zároveň plnit svou profesní roli. Můžeme tedy usuzovat, že vhledem k opatření, která firma buduje, se snaží management organizace vytvářet family friendly prostředí. V žádných ze svých vyjádření ředitel neuvádí přínosy pro organizaci, věnuje se přínosům pro zaměstnance a přínosům pro město. Přesto například v teorii vše uvedená společenská soukromými školkami Královice odpovědnost firem se se založením firemní školky automaticky pojí. To dokazuje i to, že právě na základě založení školky byla v roce soukromých školek Královicemi oceněna cenou hospodářských novin jiná firma jako společensky odpovědná. Na rozdíl od ředitele vybrané zaměstnavatelské organizace, Pacov ředitelé jiných firemních školek právě přínosy pro firmu zdůrazňují viz níže kap. III. Nepopiratelným přínosem pro firmu je minimálně reklamní kampaň, která proběhla a stále probíhá, jelikož školka patří k nejstarším a nejznámějším v republice. Sama ředitelka uvádí následující. Školka se otvírala a já z toho byla celá vyjukaná, protože tu byla televize rozhlas, přestřihávala se
páska. Já nejsem na proslovy, ale tady se tomu člověk neubrání. Vedení se hodně prezentuje na veřejnosti, i já jsem psala články do místních novin. No prostě pro ně to je ohromná reklama. Právě reklama a propagace skrze firemní školku může firmě přinést finanční zisky. Příkladem toho je i studie, kterou si nechala vytvořit první firemní školka v České republice. Ta ukázala, že školka firmě Březí ušetřila miliony Kč na reklamě. Dle mluvčího výrazně zlepšila povědomí o bance a výrazně zlepšila pověst banky mezi klienty. Ačkoli tedy generální ředitel vybrané zaměstnavatelské organizace přímo nezmiňuje svůj postoj a přínosy reklamy, obojí je z chování managementu firmy patrné. Například natáčení hned první den při otevření. Byla tu televize první den, prvního září, a teď si vezměte, hlídají dítě Praha 10 Královice