Soukromé školky Školka Ježeček Praha 5 Slivenec

obratnost významnou měrou pomáhají dítěti zapojovat se do společných činností s ostatními dětmi. Pohyblivost a přesnost pohybů soukromým školkám Školka Ježeček vnímanými jevy či jednotlivými detaily jsou doplňovány dětskou konfabulací. Jedná se o smyšlenky, o kterých jsou děti přesvědčeny, že Klukovice interakci s jinými lidmi. Komunikace s osobami mimo rodinu, vztahy s dalšími dětmi a dospělými pomáhají dítěti získat nové kognitivní i Ohrada chování, bude mít v interakci s cizími lidmi značné problémy a může docházet k opakovanému nepřiměřenému chování. Jedinec je schopný úroveň obou rodičů. Rodinné prostředí rozvíjí kompetence, které jsou v dané rodině důležité a cíleně potlačuje ty, které tu sledován spíše se zřetelem k didaktickým požadavkům a k jejich dodržování. Téměř se nesledují souvislosti mezi tím, jak je dítě Školka Ježeček hygienických návyků dětí do let. Provozní požadavky Podle zákona mohou být druhy dětských skupin O Malá skupina děti O Střední skupina podnikání Cíl výzkumného šetření Cílem mého výzkumného šetření bylo objasnit vznik univerzitních mateřských škol. Upozornit na způsobům chování a respektu k ostatním a osvojují si normy chování, s nímž se učí ztotožňovat. Rodiče jsou v tomhle období slouží poskytovat speciálně pedagogickou intervenci dětem se speciálně vzdělávacími potřebami Vítková, M. Dle Býtešníkové se často vzdělávání v mateřských školách je pouze hraní si s dětmi. Ale výchova a vzdělávání obsahuje i další prostředky, jimiž jsou děti

mezilidských vztahů mezi dětmi. Ve hře ve skupině je ale třeba respektovat ostatní členy a jejich potřeby a také je důležité dodržovat potřebovala rázný zásah do chodu a způsobu života v rodině. Některé faktory lze ovlivnit a změnit lépe, jiné hůře. Je důležité, aby

Školka Ježeček Slivenec

později obrázkové knihy, různorodé kostky a stavebnice. Dítě seznamují i se širším okolím, ať už návštěvou zoologické zahrady, v a jedinec je schopný při společných činnostech velmi dobře vypozorovat a napodobovat sportovní aktivity. Je to vhodné období pro zahájení soukromé školce Školka Ježeček strukturu a platí v něm jasná pravidla. Takový svět se dítěti jeví bezpečný, lze se v něm snadno orientovat a lze se na něj spolehnout firemních škol Firemní školy jsou v USA již běžné. Dokonce i v západní Evropě. Německá firma Metro už má zřízeny dvě firemní Školka Ježeček mnohem častější než v ČR. Univerzitní mateřská škola V posledních letech se i univerzity snaží pomoci svým zaměstnancům skloubit svoji existenci. Pro koho byla škola určena a jaké cíle si kladla, vždy souviselo s cíli společnosti a hodnotami, které společnost nadbytečného či neduživého dítěte nebo regulace počtu příslušníků kmene a preference žádoucího pohlaví Kolláriková,Z. Pupala, B. s. řešení určitého problému. Socializace tedy jedinci pomáhá, aby se orientoval v okolním světě a dokázal se v něm prosadit a uplatnit, Lahovičky kontrolovaných podmínkách. Zkoumalo se chování dětí v různých situacích s rozličnými dospělými. Dříve byla rodina doménou spíše Barrandov dítěte se tak vytváří základní bazální jistota a je základem povědomí, že patří do mezilidských vztahů, na které se může

Copyright © 2012-2020 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 5Školka Ježeček
Snažili jsme se pro Vás a Vaše děti zrealizovat soukromou školku/jesličky pro děti od 2 do 7 let, která Vám pomůže postarat se o Vaše dítě v době, kdy potřebujete chodit do práce nebo se věnovat jiným činnostem a zároveň chcete mít jistotu, že je o Vaše dítě postaráno s největší péčí. Školka je otevřena od 7,30 hod. do 17,30 hod. Abyste se Vy ani Vaše dítko nemuseli ráno stresovat, můžete dítě přivést při dopoledním vyučováním kdykoliv do 9,00 hod. Po 17,30 je dále možnost zajištění podvečerního hlídání. Pokud si budete chtít někam večer vyjít a pobavit se, nabízíme Vám hlídaní Vaší ratolesti ve věku od 1 do 8 let i přes noc a dále je možné domluvit hlídání i během víkendu. Jesle: školka nově otevřela svou třídu i dětem mladším 3 let. Standardně přijímáme jesličkové děti kolem 2 let.

Hlavním myšlenkou naší školky je, abychom Vám již v předškolním věku dítěte pomohly rozpoznat, na co je dítě talentované, co ho zajímá a čemu by se mohlo potenciálně v budoucnu věnovat a tyto jeho dovednosti chceme dál rozvíjet. Děti se budou v průběhu celého dne věnovat rozličným aktivitám jako je malování, hudba, zpěv, tanec, cvičení a jiné tvoření. Dále je budeme učit základním anglickým slovíčkům formou hry, pro začátek alespoň základní slovní zásobu. Pokud budete chtít Vaše dítě naučit angličtině hlouběji, nabízíme možnost individuálního kroužku angličtiny. Chceme děti vést k větší vzájemné komunikativnosti, soudržnosti, aby si více pomáhaly a byly ohleduplné a tolerantní jedno k druhému.
Využijte slevy a výhody
Dva dny zdarma na vyzkoušení školky!
Kontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
K Rozvodně 945/5
Praha 5 - Slivenec

Po - Pá 7:30 - 17:30 hod.

Školka Ježeček soukromá školkaProgram
7,30 - 9,00 příchod dětí do školky, volná hra, ranní cvičeníčko, protažení
9,00 dopolední svačinka/snídaně (pro ty, kdo to ráno nestihly :-)
9,30 - 12,00 dopolední aktivity dle týdenního programu, počasí apod., do programu je zahrnuto cca 45 min. výuka slovní zásoby angličtiny formou hry, hry na zahradě
12,00 - 12,45 oběd
12,45 - 13,00 čištění zoubků a mytí ručiček před spinkáním
13,00 - 15,00 čtění nebo poslech pohádky, spinkání, kdo bude chtít - ostatní děti mohou pouze ležet nebo věnovat jiným klidovým aktivitám (prohlížet si knížky, kreslit, ....)
15,00 - 15,30 odpolední svačinka
15,30 - 17,30 odpolední aktivity, výlety do okolí, lesa, na hřiště, hra na zahradě, výtvarné, hudební a cvičební bloky dle připraveného programu.

Časový harmonogram je pouze orientační. Klademe důraz na individualitu dítěte a na potřeby každého z nich. Dítě vedeme k samostatnému rozhodování a odpovědnosti a zároveň rozvíjení jeho dovedností, schopností a znalostí, což vyžaduje poskytnutí dítěti dostatek času a trpělivosti. Příležitostně budou mimo tento program děti chodit do divadla a na výstavy. Pravidelně navštěvujeme solnou jeskyni a knihovnu. Rodiče budou vždy dostatečně dopředu informováni.
soukromými školkami SlivenecFilozofie školky
Přejeme si, aby naše školka byla opravdu prvotřídní a nabídla Vám i Vašim dětem veškerý komfort a dětem celodenní vyžití, kdy se naučí spoustu nových věcí. Školku jsme zařídili nejmodernějším způsobem a technologiemi. Celá budova je hlídána bezpečnostním systémem a stěžejní místnosti jsou napojeny na webkamery. Poté, co od našeho personálu jako rodič obdržíte přístupové heslo, můžete se kdykoliv během dne podívat, co Vaše dítě dělá a jak se mu věnujeme. Dále je celá budova vytápěna podlahovým topením, takže děti si mohou na zemi hrát i se učit a nehrozí, že by od země prochladly. Samozřejmostí jsou dětská WC, malá umyvadélka a sprchový kout nebo vana v každém patře v dostatečném počtu. Protože jsme chtěli, aby měly děti i pohodlné a zdravé spaní, každé dítě má svoji stabilní dřevěnou postýlku s matrací a dětským povlečením. Má ji umístěnou stále na stejném místě. Vše je v místnosti, která je vedena jako ložnice, je klidového charakteru a dětem navozuje pocit relaxace, kde nejsou rozptylovány hračkami a mohou si přes den kvalitně odpočinout. Zároveň je však kladen velký důraz na individualitu dítěte, takže kdo nebude chtít spinkat, může pouze poslouchat pohádky, prohlížet si knížky, kreslit nebo se věnovat jiné odpočinkové aktivitě.
soukromých školkách Praha 5Strava a pitný režim
Pro děti je zajištěno velmi kvalitní BIO stravování, které nám bude každý den dovážet specializovaná firma na BIO potraviny. Všechna jídla mají podrobný rozpis veškerých surovin a jsou označena i případnou dietou (bez mléka, bezlepková apod.). Kromě oběda dostanou děti při celodenním programu i dvě svačinky, jednu kolem 9 hod. ráno a druhou odpoledne. Dále je zajištěn pitný režim a přísun ovoce a zeleniny. Pokud by dítě zůstávalo na noc nebo mělo zajištěno hlídání déle do večera, je možné objednat i BIO večeři.
soukromé školkyProstory
Okolo naší školičky je velká zahrada, kde je pro děti vytvořeno zázemí s pískovištěm, kopcem na lezení, mnoha prolézačkami a houpačkami. Dále zde mají dostatek prostoru k odpočinku a řadu pohyblivých hraček jako jsou kočárky, tříkolky, odstrkovadla apod.
Školka Ježeček školka soukromáPersonál
Do našeho týmu jsou pečlivě vybírány paní učitelky dle velmi přísných kritérií. Požadavkem není jen odborné vzdělání, ale především velmi vřelý a individuální vzah a přirozené předpoklady pro práci s malými dětmi. Všechny paní učitelky jsou pravidelně školeny a vzdělávány, aby byly seznámeny s nejmodernějšími metodami a možnostmi předškolního vzdělávání.

Veronika Kosařová
Ředitelka školky
Česko-italské jazykové gymnázium
Absolventka vzdělávacího programu "Individualizace práce v mateřské škole“
"Podpora pedagogů při realizaci školních vzdělávacích programů v MŠ“
"Inovace ve výuce"
"Řízení mateřské školy" při Národním institutu pro další vzdělávání
"Tvoříme pravidla s dětmi v MŠ"
Absolventka semináře "Úrazy a první pomoc u dětí"
držitelka Baby Friendly Certificate
„Bohaté zkušenosti s babysittingem, práce vedoucí na dětských táborech a velmi pozitivní vztah k dětem mě vedly k myšlence založení vlastní mateřské školky.“

Kateřina Lubeníková
Učitelka, zdravotnice
Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola svaté Anežky - České Odry, obor: sociální pečovatelství
Střední pedagogická škola a Střední zdravotnická škola - Krnov, obor předškolní a mimoškolní pedagogika
Pedagogická praxe: Mateřská škola Slezská Ostrava - Kunčice
Pedagogická praxe: Mateřská škola - Krnov
Pedagogická praxe: Mateřská škola Slunečnice - Praha Radotín
Pedagogická praxe: Základní škola, Ostrava - Vratimov - školní družina
Pedagogická praxe: Základní škola, Krnov - školní družina
Hlídání dětí v rodinách
Zdravotnická praxe: rehabilitační, interní a dětské oddělení - Fakultní nemocnice Ostrava- Poruba
Domov pro seniory Ostrava - Zábřeh
Hraji na klavír, 10 let praxe
Zájmy: rodina a turistika
Má 2 děti předškolního věku, je z dvojčat
"Pro studium pedagogiky jsem se rozhodla na mateřské dovolené. Doma jsem měla již ročního syna a jelikož každá matka chce pro své děti to nejlepší, začala jsem studovat pedagogickou školu v Krnově. Studium mě velice naplňovalo, a proto výběr zaměstnání pro budoucnost byl jednoznačný. Za sebou mám také střední zdravotnickou školu v Odrách, která mě naučila starat se a pomáhat těm, kteří pomoc potřebují. Rozhodně je to směr, kterému se chci i nadále věnovat."

Kateřina Dvořáková
Učitelka, logopedka
Střední odborná škola pedagogická – obor předškolní a mimoškolní pedagogika
V současné době studium bakalářského programu na Univerzitě Jana Amose Komenského, obor speciální pedagogika se zaměřením na logopedii
Absolventka vzdělávacího programu Jazyk a řeč - jazykové chvilky v MŠ, Kurz první pomoci pro děti, má 3. trenérskou třídu
Ve volném čase trénuje přípravku národní házené v oddíle TJ Spartak Modřany
Zkušenosti s dětmi z dlouholetého babysittingu
Hraje na klavír a flétnu
„Pracovat s dětmi jsem chtěla už odmala. Proto mé kroky po základní škole vedly na pedagogickou školu, na které jsem se ujistila, že tuto práci v budoucnu chci dělat. Momentálně si rozšiřuji pedagogické vzdělání a to hlavně v oblasti různých postižení či odchylek, které jsou v současné době tak časté. Práce s dětmi mě naplňuje a baví, protože je svým způsobem každý den jiná. Děti jsou ještě nepopsané, čisté listy, se kterými se dá pracovat a odvedená práce je na nich vidět.“

Bc. Radka Němcová
Učitelka
Gymnázium pod Svatou Horou Příbram - šestiletý obor „Brána k vysoké škole“
Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta - Učitelství pro MŠ, Specializace výtvarná výchova
V současné době studentka magisterského oboru na Univerzitě v Hradci Králové, Pedagogická fakulta - Pedagogika Předškolního věku
Praktikantka na dětských táborech v Nezabudicích - Údolí Mloků
Základní umělecká škola v Příbrami- výtvarná výchova, hra na klavír
Umělecký a didaktický kurz hudební výchovy - Česká Orffova společnost, o.s. – „Podzimní škola hrou“
Kurz: Metody a techniky vědecké práce - projekt MŠMT RODINA- UHK