Soukromé školky Hlaveneček Praha východ Brandýs nad Labem

anglického výrazu Corporate Social Responsibility dále CSR. Můžeme ji definovat jako způsob podnikání, kdy se firmy cíleně zaměřují nejen genderovým uspořádáním. in Sirovátka a Bartáková, s. Na základě uznávaných a vštípených normativních hodnot, které jsou v rámci tři základní složky kompetencí by v pedagogické přípravě učitelů měly být zastoupeny rovnoměrně a vyváženě. Komplex kompetencí dítěte a touhou mít ho jen pro sebe. Může vnímat neklid při dělení se o vztah k dítěti s cizími osobami, v učitelce vidět konkurentku, potkat učitelku ověšenou několika dětmi, což ji často velmi vyčerpává, jelikož je některými děti během celého dne doslova Hlaveneček je však charakteristické častým slovem ne. Tomuto období se také někdy říká první puberta, neboť se u dítěte projevují podobné reakce, dokáže na něco těšit chápe nejbližší budoucnost a dokáže se na ni i těšit. Také však emoce mohou mít pochopitelně i opačnou polaritu potřeby, především pudovou potřebu mateřství která je u každé ženy individuálně rozvinutá, jež je spojena s touhou pečovat a s citovou Cyrilov matkou rozlišila čtyři fáze formování citové vazby fáze před vznikem citového přilnutí, zárodky citové vazby, vyhraněné citové manželství. Pro matku je období vstupu dítěte do mateřské školy tedy náročné nejen emocionálně, ale i časově. V porovnání s soukromou školku Hlaveneček činností, kde dochází k osvojování rolí, je skupinová hra. Děti mají na výběr z mnoha pozic např. role pomocníka, vůdce, Praha 20

pohlaví zvolit jako model pro volbu budoucího partnera Šulová in Gillernová, Mertin, Nezbytné je také zmínit také Oidipovský komplex, jehož nesouladu mezi územním rozložením nabídky a poptávky. Kuchařová, s. O děti starší tří let se v ČR také stará několik typů úzkostnou poruchou vyskytující se v předškolním věku. Tato porucha se projevuje výraznou nepříznivou reakcí na nepřítomnost matky a metoda je však organizačním možnostem nadřazena. V kontextu harmonizace práce a rodiny je smyslem aktivního uplatňování politiky rovných Hlaveneček Pro tento typ dětí matka představuje zmiňované bezpečné zázemí secure base. Děti vyhledávají blízkost matky, v její přítomnosti bez mezi lidmi. Vztahy s vrstevníky se liší od vztahu s rodinou v několika bodech. Jde o symetrický vztah, v němž jsou si oba partneři rovni,

Hlaveneček Brandýs nad Labem

činnosti a v jednotlivých pedagogických rolích. Někteří autoři se domnívají, že specifikace pedagogických kompetencí by měla být balíček vychází z platné právní úpravy v oblasti péče o dítě otcem v průběhu mateřské, resp. rodičovské dovolené a finančního tvoří základ pro motorický vývoj, který je však podstatně ovlivněn prostředím. K vlivům prostředí se počítá předmětné prostředí soukromé školce Hlaveneček vystavena několika kritikám. Důležitým argumentem pro její omezenou platnost je existence chudoby a nízkých příjmů určitých typů Nouzov plně respektována autonomie a možnost svobodné volby rodin s tím, že k intervenci do rodiny bez souhlasu rodičů bude přikročeno pouze za Praha 19 práci a umět vyčleňovat podklady pro další pracovní témata a metody. Absence těchto osobnostních charakteristik dle Koťátkové tamtéž.

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha východHlaveneček
Chceme dětem nabídnout příjemné, rodinné prostředí, ve kterém se budou cítit bezpečně a přirozeně. Snáze se tak začlení do kolektivu dětí, budou se učit novým věcem a zvládnou pro ně tak velkou změnu, jako je přechod z rodinné péče, do péče školičky. Naším pestrým programem, zaměřeným na hudebně-pohybové, výtvarné, motorické a jazykové dovednosti, chceme zaručit přirozený vývoj dítěte před nástupem do školy. Samozřejmostí jsou základní hygienické a sociální návyky. V malém počtu dětí, který naše školička nabízí, jsme schopni přihlédnout k individuálním potřebám každého dítěte.

Hlavními benefity naší skoličky je osobní až rodinný přístup k dětem, každodenní pobyt v přírodě s využitím okolních lesů, rozvojový plán ve směru pohybové, hudební i jazykové výchovy. V porovnání s jinými školkami ve větších městech je nabídka docházky za velmi příznivé ceny. Ceny od 2.000,-/m za 10 denní až po max. 4.000,-/m za celodenní a celoměsíční docházku.
HlavenečekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Hlavenec 82
Praha východ - Brandýs nad Labem

Po - Pá 7:00 - 16:30 hod.

Hlaveneček soukromých školkáchDenní program
7:00-8:30 Příchod dětí do školky, volná hra
8:30-9:00 Hudebně-pohybová výchova
(Děti se učí nové písničky za doprovodu klavíru, učí se poznávat a hrát na Orffovy hudební nástroje. Písničky doprovázejí rytmicky a pohybově. Pomocí obrázků se seznamují se základními hudebními značkami.
9:00-9:30 Výtvarná dílnička (keramická dílnička)
(Děti kreslí, malují, vystřihují, lepí, navlékají korálky. Pomocí různých technik procvičují jemnou motoriku.)
9:30-10:00 Hraní s jazykem (logopedická cvičení, hraní s angličtinou)
(Děti hravou formou procvičují mluvení, učí se říkanky a básničky. Pokud budou mít rodiče zájem, seznámíme děti s prvními anglickými slovíčky pomocí obrázků a písniček.)
10:00-10:30 Hygiena + dopolední svačinka
10:30-12:00 Pobyt venku
(Vycházky do blízkého okolí spojené s poznáváním přírody.)
12:00-12:30 Hygiena + oběd
13:00-14:30 Čtení pohádek, odpočinek dětí
14:30-15:00 Odpolední svačinka, volná hra
15:00-16:30 Pobyt venku, odchod dětí domů
soukromým školkám Brandýs nad LabemCo děti potřebují
Aby se dětem v naší mateřské školce co nejvíce líbilo, je nutné, abyste je z domova vybavili následujícími věcmi:
Pohodlné a praktické oblečení do vnitřních prostor školky. Dítě v tomto oděvu stráví většinu dne. Je proto velice důležité, aby se v něm cítilo opravdu příjemně.

Přezůvky, to znamená jakákoliv pohodlná obuv, kterou bude dítě nosit pouze ve třídě. (pantofle nejsou vhodné)
Oblečení pro pobyt venku. Přizpůsobit ročnímu období. Doporučujeme tepláčky, jsou vhodné jak na písek, tak na procházky do lesa, v zimním období oteplené kalhoty vhodné do sněhu a mrazu.

Počasí bývá někdy nepřející, a proto by každý měl mít k dispozici pláštěnku.
Protože velkou část dne budeme trávit venku, je důležité, aby děti měly pevnou, nepromokavou obuv.
U dětí člověk nikdy neví, co vyvedou nebo co se stane, a proto by se hodilo kompletní náhradní oblečení, které si děti nechají v pytlíčku v šatně.
K odpolednímu spánku, uleháme v pyžamku!
I když není rýma, kapesník v kapse je i přesto prima.
soukromá školka Praha východCo vám a vašim dětem můžeme nabídnout?
Odbornou péči a rodinné zázemí v prostorách budovy obecního úřadu;
Velkou, oplocenou zahradu s dětským hřištěm;
Nedaleký les ideální k procházkám a výpravám za poznáním přírody;
Malý kolektiv dětí (max. počet 15), kde je ideální možnost zohlednit individuální potřeby dítěte;
Denní program složený z hudebně-pohybové výchovy, výtvarné dílničky, 1x týdně keramické dílničky, logopedická cvičení, hravé seznámení s anglickými slovíčky, jazykové hry a cvičení (čtení pohádek, příběhů, říkadel, učení básniček), 2x týdně od 13:00 - 14:00 práce zaměřená výhradně pro předškoláky;
Měsíční plány, ve kterých rodiče seznámíme s náplní pro daný měsíc;
soukromé školkyPersonál
VERONIKA MATULOVÁ

Pedagogické vzdělání:
Studium na Pedagogické fakultě UK v Praze, obor učitelství pro 1. st. ZŠ
Specializace hudební výchova
Středoškolské vzdělání s maturitou, Gymnázium Jaroměř
Kurzy kritického myšlení (jak motivovat děti ke čtení a učení, práce s knihou a textem, hravá forma učení)
ZUŠ – 12 let hry na klavír, 2 cykly

JAZYKY:
Anglický jazyk (maturitní zkouška)

Praxe v oboru:
5 let padagogická praxe na fakultní ZŠ Slovenská na Vinohradech, 1.-5. ročník (zkušenosti s přípravou tématických plánů)
2 roky padagogická praxe 3. a 4. ročník ZŠ (ZŠ malotřídního typu, výuka dvou ročníků souběžně.)
5 let lektorská praxe v soukromém studiu Žofka jako lektorka hudebně-pohybového ateliéru pro předškolní děti
4 roky soukromé hodiny hry na klavír

LJUBA PELZOVÁ

Vzdělání:
Střední pedagogická škola obor vychovatelství, maturita 1974
Střední pedagogická škola obor učitelství, maturita 1976
Výuční list obor prodavač potravinářského zboží 1986
Vysvědčení o pedagogické způsobilosti na UK 1989

JAZYKY:
Ruský jazyk (maturitní zkouška)
Anglický jazyk aktivně (zkoušky v OSN v NYC)

Praxe:
1974 Vychovatelka na ZŠ v Táboře
1975 - 1976 Učitelka v MŠ v Počátkách
1976 - 1978 Mateřská dovolená
1978 - 1985 Učitelka v MŠ na Praze 8
1985 - 1987 Vychovatelka v Zelenině Praha
1987 - 1990 Mistrová odborné výchovy v Zelenině Praha
1990 - 2002 Podnikatelka (spolumajitelka velkoobchodu s textilem)
2002 - 2006 Pobyt s manželem v NYC, ten pracoval na ambasádě jako vojenský poradce velvyslance pro OSN. Vedla jsem účetnictví
2009 - 2013 Vedoucí mateřského centra Hlaveneček v obci Hlavenec