Soukromé školky Global Concept Praha 6 Dejvice

školy možnost hledat svobodně přístupy, jaké jim vyhovují. Je potřeba zmínit, že po čtyřicet let jsme zde měli pevný model jednotné důraz na rozvoj klíčových kompetencí, a tak dítě získává předpoklady pro celoživotní vzdělávání. Mezi klíčové kompetence řadíme dítě je spontánní, bez zábran a kontroly. Z pohledu rozvoje jazykových schopností jedince je tato etapa považována za neopakovatelnou. hry mohou nahrazovat složitý výklad, který je používán pro starší děti. Ve hrách jsou obsaženy různé modely, kterými si děti danou informovanost, zjišťuje právě tato otázka. Odpověď na ni poskytlo rodičů a všichni se shodli na tom, že mateřské školy informují můžeme ale s jistotou říci je, že více forem informovanosti znamená hledání více cest k rodičům. Kolik takových cest má každá škola Global Concept přivedly k myšlence podat si přihlášku na vysokou školu, což také začátkem tohoto roku učinila. Beáta se nechala slyšet, že by se také přicházejí na e mail ředitelky Míši Těch nabídek nám chodí opravdu hodně. Na mailu mám každý měsíc nabídky. Chodí to pořád a je z soukromé školce Global Concept dveří Otázka vedla ke zjištění, zda v rámci zápisového týdne mateřská škola umožňuje rodičům, ale také široké veřejnosti, Podbaba učit se, objevovat, zkoumat, soustředit se a vynalézat. V sociální oblasti se mateřská škola zaměřuje také na rodiny neúplné, rodiny dětí. Rodina je základní filosofií této školy a proto mateřská škola klade obrovský důraz na maximální propojení rodiny a školy. Baba

učení hovoří i Monika Něco vymyslíš, teď děti ti na to třeba reagujou jinak než potřebuješ, tak k tomu znova sedneš, znova to soukromých školek Global Concept jednotlivých představ. Identifikovala jsem dvě hlavní tendence směřování vize. Jednou z nich je snaha o rozvoj samostatnosti dětí, která této oblasti se učitel zaměřuje na komunikační aktivity, sociální a interaktivní hry, činnosti zaměřené na ohleduplnost, četbu, procházky, výlety do okolí, ukázat jedinci významná kulturní místa. Velice důležitou součástí této vzdělávací nabídky by také mělo

Global Concept

největšího počtu akcí pro rodiče, příbuzné, rodiny dětí. Právě při těchto uvolněných akcích se otevírá prostor pro nalézání pouze u Zdravé mateřské školy, V dalších školách lze z výsledků vyčíst malá informovanost rodičů o možnosti zapůjčení knih. A zase Global Concept Dejvice evropskými a americkými pedagogy a specialisty na předškolní věk ve směru výběru toho nejlepšího a zároveň ponechání možnosti pro Juliska byl následně přijat Světovou zdravotnickou organizací, a tato česká iniciativa byla přijata a program podpory zdraví pro mateřské školy je procento rodičů, si mohlo vybrat paní učitelku podle svých představ. Jde o první otázku, u které někteří rodiče vůbec neodpověděli nejistotu, kterou je potřeba co nejdřív setřást a tím pádem nepřenášet na svého potomka. Graf č. Informační schůzka Byli jste Budovec o tom, jak se ze studánky může stát potůček, potok a dále řeka, co všechno na své cestě pramínek prožívá, jak postupně nabaluje planetě. A za druhé rozvíjení komunikace a spolupráce jako procesu, při kterém si děti osvojují stěžejní dovednosti, kterých pak

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 6Global Concept
Global concept international school je Montessori komunitou, která pečuje o děti od šesti měsíců do pěti let. Škola poprvé otevřela své dveře v roce 1996 a původně nabízela pouze program pro děti od 2,5 do 5 let (Primary program). O tři roky později byl dále představen program pro batolata od 18 měsíců do 2,5 let (Toddler program) a třída pro ještě mladší děti začala svou činnost v roce 2006 (Infant program). V srpnu 2006 se škola přestěhovala do renovované vily v tichém, malebném prostředí Šáreckého údolí.NÁŠ CÍL: Našim cílem je mít šťastné, sebevědomé děti, které se budou vyvíjet v bytosti, které si uvědomují a oceňují lidi kolem sebe, stejně jako prostředí, ve kterém vyrůstají.
Global ConceptKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
V Šáreckém údolí 41/5
Praha 6 - Dejvice

Global Concept soukromým školkámProgram
PROGRAM PRO NEJMLADŠÍ DĚTI
Pro děti od 6 do cca 18 měsíců věku

Tento program se stará o vývoj miminek v pečlivě navrženém prostředí, kde je velká pozornost věnována bezpečnosti, možnosti průzkumu a růstu dětí. Třída má věku přizpůsobené vybavení: hračky, které lze tlačit před sebou či táhnout za sebou, zrcadla, pohyblivé závěsné předměty, nízké překážky k překonávání, předměty naplněné fazolemi, různé povrchy pro cvičení hmatu, úchyty jako pomůcky pro stavění na nohy a stání a police s bezpečným povrchem.

V naší škole mohou miminka absolvovat svou denní rutinu ve stejném pohodlí, v jakém by ji absolvovaly doma. Program je strukturovaný dle jejich individuálních schopností a potřeb. Děti jsou krmeny, když mají hlad a je jim umožněno spát, kdykoliv jsou unaveny. Nenutíme děti, aby jedly v určitou dobu ani je nebudíme, abychom je nakrmili.
Naším prvořadým cílem je pomoci rozvinout u těchto miminek pohybové schopnosti, používání smyslů a schopnost komunikovat.

Miminka rády pozorují batolata během jejich pracovního času a připojují se k nim při hodině hudby a dalších skupinových činnostech. Batolecí třída a třída pro miminka jsou situovány vedle sebe. Toto poskytuje nutnou motivaci pro obě skupiny a ty se pak mohou dle toho vyvíjet. Miminka jsou pozorována během celého roku, a jakmile „vyrostou“, mohou se zapojit do všech batolecích lekcí.

BATOLECÍ PROGRAM
Pro děti od 18 měsíců do cca 3 let věku

Náš batolecí program se zaměřuje na:

samostatnost
rozvoj pohybu
rozvoj jazyka
tvořivost
komunikaci s ostatními
Našim batolatům poskytujeme bezpečné, podnětné a pozitivní prostředí, protože toto je zpravidla jejich první zkušenost mimo domov. V pohodlném domáckém zařízení a s poměrem pět dětí na jednoho učitele, tyto dosahují skvělou pozornost, lásku a péči.

Přemýšlejte o svém dítěti. Co jej v tomto věku činí nejšťastnějším? Je pravděpodobné, že je přitahován okolím, které je trvalé ve svém uspořádání a činnostmi, které v sobě zahrnují rutinu a pořádek. V tomto období také zjistíte, že dítě si všímá toho, co dospělé už nepoutá – malých předmětů, skrytých zákoutí, či slabých, nenápadných zvuků.

První roky dětského života jsou ty, které jej nejvíce utvářejí. Je to doba, kdy děti bez větší námahy absorbují koncepty a zvyky. Je to také období, kdy jsou zakládány kořeny lásky a učení se.

Podle filosofie Marie Montessori, děti neuvědoměle absorbují své okolí a nejvíce se radují z učení během prvních třech let života. Je možné usměrňovat jejich přirozenou zvědavost v pozitivní zkušenost z učení v jednom z Montessori batolecích programů.

Třídy jsou pečlivě plánovány, aby uspokojily batolecí potřeby a jsou uspořádány tak, aby pro ně byly pohodlné. Prostory pro výuku jsou vymezeny, nicméně zde zůstává i prostor pro sociální interakci a pro činnosti důležité pro růst a vývoj. Učitelé vedou své třídy za použití vhodného Montessori pomůcek a činností, které jsou navrženy, aby zvýšily zájem a zapojení dětí.

Samotná výuka v sobě zahrnuje i činnosti pro rozvoj hrubé a jemné motoriky a cvičení na rozvoj koordinace oka a ruky. Činnosti praktického života, jako např. nalévání, zametání, utírání prachu, prostírání stolu, zapínání knoflíků či zipu jsou ukazovány záhy, aby poskytly batolatům příležitost se postarat samy o sebe a své okolí. Lekce zdvořilosti a vybraného chování jsou procvičovány denně, aby pomohly dětem být ohleduplné k ostatním a uměly se podělit či o něco požádat.

Náš batolecí program je tři až pět dní v týdnu a to buď v dopoledním či celodenním programu.

PROGRAM PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI
Pro děti ve věku 2,5 roku a ne starší 5-ti let do 1. září školního roku

Montessori předškolní program je svět speciálně připravený pro tuto věkovou skupinu. Děti se pohybují, vybírají si činnosti ze snadno dosažitelných pozic na policích. Pracují na malých kobercích na zemi nebo u malých stolků. Jedno dítě může malovat, zatímco jiné seskupuje korálky navlečené na drátcích při provádění matematické operace násobení, třetí chystá svačinu a do toho učitel pracuje s malou skupinou dětí na tvoření slov za použití smirkových písmen.

Základem Montessori metody je její zkušenost s dětmi v předškolní třídě během jejich formativního období vývoje.

Cílem učebních osnov předškolních dětí je pomoct dítěti zvládnout péči o sebe a své prostředí, sebe-disciplína a sociální způsobilost. Za použití materiálů a metody vyvinuté Marií Montessori, učitel poskytuje sekvenci úkolů, které vhodně podněcují zaujetí a zaměstnání dítěte. Tyto úkoly nebo cvičení jsou rozděleny do pěti oblastí učení: Cvičení praktického života, Činnosti využívající smyly, Matematika, Jazyk a Přírodní vědy.

Děti se začínají získávat praktické a sociální schopnosti, všímají si, co si s sebou ten den přinesly z domu, učí se po sobě uklízet, učí se podělit s ostatními. Akademické vědomosti jsou předkládány skrze konkrétní, přístupné pomůcky, které využívají pěti smyslů a postupně kladou základ k pozdějšímu abstraktnímu myšlení.

Jednotlivé činnosti mají své fixní místo ve třídě, což dětem umožňuje fungovat nezávisle na učiteli. Pořádek a pořádkumilovnost jsou dosahovány i skrze lekce ve zdvořilém chování. V prostředí nejednotného věku dětí se přirozeně dosahuje toho, že mladší děti se učí od starších a starší děti si upevňují své vlastní znalosti při práci s těmi mladšími.

Klíčovým principem, který podtrhuje a sjednocuje činnosti v Montessori třídě je respekt. Dospělí respektují každé dítě jako individuum, jedinečného studenta se specifickými přednostmi. Děti se učí respektovat jedno druhé stejně jako Montessori pomůcky skrze lekce zdvořilosti a z pozitivního příkladu druhých. Ačkoliv část dne je věnována individuální práci, děti se mohou zapojovat také do sociálních interakcí a skupinových činností jako je zpěv, vyprávění příběhů či hry venku.
soukromými školkami DejviceFilozofie školky
Škola by měla být bezpečným, radostným a podnětným prostředím, kde se děti cítí pohodlně a svobodně jako doma.
Děti se rodí zvědavé, tvořivé a motivované se učit; nepotřebují umělé prostředí a tlak, které by je nutily se učit.
Učební osnovy a zařízení školy by měly být navrženy tak, aby podporovaly sebeobjevování a sebedůvěru.
Každé dítě by se mělo učit svým vlastním tempem bez tlaku a srovnávání s ostatními. Rychlé učení není nutně znakem skvělého intelektu či talentu.
Soutěživost potlačuje sebevědomí a tvořivost a nemělo by být používáno jako prostředek k motivaci dětí.
Aby se vyvinuly sociální schopnosti, třídy mají děti různého věku, stejně jako rodina. To umožňuje dětem být jak vedeny ostatními dětmi, tak se naučit vůdčím schopnostem při péči o mladší děti.
školka soukromá Praha 6Výuka
Co je to Montessori?
Montessori metoda je filosofií, ve které stěžejním principem je, že dítě se nejlépe učí v sociálním prostředí, které podporuje jeho jedinečný vývoj.

Jak vše začalo?
Maria Montessori je autorkou „Montessori vzdělávací metody“, založené na jejím vědeckém pozorování chování velmi malých dětí. Jako první žena, která skončila Universitu v Římě coby lékařka se po studiích začala zabývat prací s mentálně postiženými dětmi. Zde ji velmi zajímaly možnosti jejich vzdělávání. Potom v roce 1907 byla pozvána, aby otevřela denní centrum pro děti z velmi chudých rodin ze San Lorenza, chudinské čtvrti Říma. Své centrum nazvala „Dům dětí“ a zdejší program založila, aby mohla děti pozorovat ve vzdělávacím procesu. Zjistila, že takto malé děti (3-5 let) se nejlépe učí v prostředí, které jim připomíná domov, ale kde jsou vhodné učební pomůcky, které jim poskytují zkušenost přispívající k jejich růstu a sebe motivaci, což z nich činí samostatné jedince. Teorie Marie Montessori zahrnuje na svou dobu revoluční předpoklad, kterým je fakt, že děti musí být respektovány jako nezávislé na dospělých a jako individuality, které se odlišují jedna od druhé.
Děti se sebevytvářejí díky smysluplné činnosti.
Nejdůležitější léta pro učení jsou od narození do šesti let. Děti samy vlastní neobyčejnou citlivost a mentální síly pro absorbování a učení se ze svého okolí, které zahrnuje jak lidi, tak různé učební pomůcky.
Svou metodou silně zapůsobila po celém světě, včetně Spojených států už kolem roku 1912.

Jak se Montessori školy liší od těch tradičních?
V Montessori třídách nejsou žádné řady lavic otočené k učiteli, který stojí před tabulí. Není zde ani žádná tabule. Skupinky děti různého věku pracují na společných projektech. Některé jsou do své práce více pohroužené než jiné. Některé sedí u malých stolků společně, zatímco jiné pracují na podlaze s pestrobarevnými pomůckami, které je zaujmou jako by to byla hra. Hlas učitele je zřídkakdy slyšet nad hlasy dětí, které spolu tlumeně hovoří, když pracují. Ve třídě je neustálý pracovní šum.

Jsou Montessori školy zaměřené nábožensky?
Global Concepts není přičleněna k žádné náboženské organizaci. Ačkoliv mnoho soukromých Montessori škol v USA má náboženskou orientaci, Montessori vzdělávací metoda sama o sobě není založena na žádném náboženství.

Proč je ve třídách často ticho?
Školní den je v Montessori třídě rozdělen na pracovní cyklus a hrací cyklus. Pracovní cykly obvykle trvají asi dvě hodiny dopoledne pro nejmladší děti a další dvě hodiny odpoledne pro ty děti, které zůstávají celý den. Během této doby je velmi pravděpodobné, že uvidíte děti, jak se nadšeně učí hlásky abecedy za použití smirkových písmen nebo budou zkoumat tóny za s pomocí sady speciálně laděných zvonků. Některé z dětí může pracovat na základních matematických konceptech za použití korálků navlečených na krátkých drátkách, zatímco jiné dítě bude tvořit koláž nebo malovat. Toto je pro děti velmi rušné období dne a vážný výraz, který často mají na svých tvářích je výrazem totálního soustředění.

Tyto děti si samy vybraly to, na čem v danou chvíli pracují. Mají hodně možností a je jim umožněno dělat to, co je nejvíce zajímá, pravděpodobně to, co momentálně shledávají nejzábavnějším.
soukromé školkyPersonál
ZAMĚSTNANCI ŠKOLY
Všichni naši zaměstanci jsou vybíráni, aby obohatili naši přátelskou, rodinnou atmosféru a pocházejí ze všech koutů světa. Máme bohatou historii našich zaměstnanců stejně jako věrnost žáků, což vede k dlouhodobým dobrým osobním a profesním vztahům. Naši učitelé jsou vysoce kvalifikovaní, zkušení a velmi oddaní naší škole a naším cílům. Všichni učitelé vlastní diplomy z akreditovaných Montessori tréninkových center (AMI, NAMC).

Montessori tréninkový program je intenzívní studium, obvykle dlouhé 14-18 měsíců, včetně roční praxe pod vedením velmi zkušených dohlížejících učitelů. Naši vedoucí učitelé používají ověřené vyučovací postupy a i přípravě třídy samotné věnují velkou péči. Naši zaměstnanci jsou vedeni naší ředitelkou a vedoucí Montessori programu.

Pravidelně spolupracujeme s dětským psychologem, dětským lékařem a odborníkem na výživu.

JANA PEŠKOVÁ
Manažer
Po studiu filozofické fakulty na Karlově Universitě v Praze, Jana pracovala pět let jako sociální pracovnice v rodinách s nižšími příjmy a v rodinách s postiženými dětmi. Strávila několik let v Oxfordu a Londýně studiem angličtiny a prací pro různé charitativní organizace. Po návratu do Prahy krátce pobývala v jedné televizní stanici, ale v roce 1998 začala pracovat jako sekretářka v Global Concepts International School, kde kromě klasické administrativní činnosti dohlíží i na děti při plavání, jízdě na koni a dalších venkovních činnostech.

ALANA KAMULA
Vedoucí Montessori programu
Diplomovaná Montessori učitelka pro batolecí (Toddler) i předškolní (Primary) třídy vyškolená v AMI kurzech. Alana má také diplom z dětské psychologie z university v severní Iowě v USA. Strávila tři roky učením v Colombo International School na Srí Lance a jako učitelka-dobrovolnice v Singapuru. Na Srí Lance pracovala s dětmi osiřelými díky válce nebo se jejich rodiče stali oběťmi přírodních katastrof jako je tsunami.

AMBER SAYWARD
Asistentka v předškolní třídě
Amber pochází ze státu New York. Po dokončení střední školy ve Spojených státech pokračovala ve studiu na University of New York v Praze. Amber je velmi zkušená a pracovala jak v našem nejmladším oddělení s batolaty, tak i s předškolními dětmi. Amber ráda pomáhá dětem s angličtinou za použití různých vzdělávacích projektů. Toto je její pátý rok v naší škole.

SABINA DE BULHOES AZAVEDO
Asistentka v batolecí třídě
Sabina absolvovala speciální kurz v nápravě řeči se specializací na batolata v Brazílii. Před svým přestěhováním do Prahy v roce 2006 pracovala v denním centru v Riu de Janeiru. V Praze studovala angličtinu a češtinu a mluví také portugalsky a španělsky. V naší škole působí třetím rokem.

MARYNA HORDIYENKO
Učitelka hudby / asistentka
Maryna je hudebnice a kvalifikovaná učitelka předškolních dětí na Ukrajině. Má čtyři roky zkušeností práce s dětmi této věkové kategorie v cizině. Hraje na kytaru, piáno a akordeon. Maryna mluví anglicky, rusky, řecky, a česky. Pracuje jako asistentka a má na starosti hodiny hudby pro všechny třídy.

KATKA JINDROVÁ
Učitelka tance
Katka ukončila studium na Karlově Universitě, na fakultě tělovýchovy a sportu, kde se specializovala na hudbu a angličtinu. Absolvovala kurzy klasického baletu, jazzu, moderního tance a Cunninghamovu techniku tance. Poté strávila rok v Brazílii dalším studiem tance. Mluví anglicky, česky, španělsky a portugalsky. Katka je členkou skupiny „IF“, která je v současnosti nejpopulárnější taneční skupinou českého showbyznysu, kde pracuje na komerčních projektech stejně jako na vystoupeních pro televizi a pro muzikály.