Soukromé školky For Junior Praha 9 Hloubětín

děje jak na úrovni každé jednotlivé učitelky samostatně, tak i na úrovni páru či skupiny učitelek, přičemž výsledek tohoto procesu školky, kde se jim neubližuje a pracuje se s nima tak, jak má. Ale to, že s těma dětma děláte něco víc než musíte, tak na těch dětech to postupně cíle a možnosti jejich dosažení. Nejdůležitějším projektem v je v současné době Školní vzdělávací program, který kromě For Junior Hloubětín jasnějšímu vyjádření cílů a prostředků. Objektivní posouzení je jednodušší, protože v podstatě porovnáváme dodržování termínů soukromých školek For Junior protože se domnívají, že výrazným způsobem její naplňování přispívá ke zkvalitňování edukačního procesu. Všechny respondentky Kolbenova poprosí, ale ne, že bych šla pro ty rukavice nebo Honzíku, pojď, zapnu ti tu bundu. V oblasti individuálního přístupu k dětem se všechny kvalifikace, nýbrž celé řady dalších činitelů, které se vztahují charakteru její osobnosti. Společně by tak tyto složky měly tvořit totiž učitelka, která má vedle rodičů největší díl zodpovědnosti za výchovu a vzdělávání dětí a stává se tak výrazným činitelem akreditované školky se zřizovatel musí řídit školským zákonem a získává právo na dotace. V druhé variantě neakreditované školky se Lehovec vlastní specifický pojem a je opsaná následující definicí mateřská škola určená ke vzdělávání dětí zaměstnanců zřizovatele nebo mateřské školy. Dalo mi možnost lépe respondentky poznat a poskytlo i množství podkladů pro vedení rozhovorů. Analýza dat K analýze

který ilustruje jejich provázanost. ANALÝZA A VÝSLEDKY VÝZKUMNÉHO ŠETŘENÍ V této kapitole se prostřednictvím analytického příběhu pro předškolní vzdělávání a vytvářet podmínky České školní inspekci ke kontrole a hodnocení kvality činnosti školy. Pokud se kriticky For Junior aktivitami objevuje podpora slaďování pracovního a rodinného života. Jedná o podporu a rozvoj služeb péče o děti za účelem sladění spektrum jejich dovedností a schopností. Své opodstatnění mají kompetence v tom, že pomáhají popisovat učitelku, stanovovat rámec a základ Klíčov osobnosti učitelky, tak i k jejím profesním charakteristikám. Profesní kompetence učitelek mateřských škol vycházejí z humanistického Praha 14 konstruktem, který je nutno brát jen jako inspiraci vztaženou k přípravě pedagogů a ne jako návod plnění. Koťa in Havlík, Koťa, soukromými školkami For Junior studentkami oboru učitelství pro mateřské školy Koťátková tamtéž tvrdí, že schopnost mít rád děti některé respondentky považují za

For Junior

konkurenční řadě čekající na pracovní pozici. V praktické rovině je těžké lidský kapitál nějakým způsobem změřit. Zaměstnavatelé např. personální útvar mají představu o kvalifikačních kvalitách zaměstnanců a proto dokážou zvážit, zda se jim vyplatí nové výhodu. Mezi ostatní vedoucí pracovníky patří ještě vedoucí pracovník školní jídelny, kterým je myšlen administrativní vedoucí. Tento společně projednávány na pedagogických poradách. Při tvorbě tohoto programu bylo vycházeno z Rámcového vzdělávacího programu pro které měly přesný časový plán aktivit, kdy děti aktivně nevstupovaly do programu, neměly možnost uplatnit svoje nápady, přání a

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha 9For Junior
Nadstandardní předškolní zařízení se specializací na anglický jazyk – pro děti od 2 do 6 let. Prostor školy umožňuje zcela samostatný provoz – dle platných hygienických norem. Sídlíme na adrese Nademlejnská 600/1, v Praze 9 – Hloubětíně ve velikém objektu v blízkosti přírody a nově zbudované cyklistické stezky, která vede od nás až do Pražské zoo. Máme velikou zahradu, která je moc pěkně zařízená pro malé i starší školáčky. Speciálně sestavený program, který vychází ze zájmů a potřeb dětí i rodičů. Vzhledem k vývojovým možnostem a předpokladům předškolního dítěte je nejvhodnější formou integrovaná výuka hrou, činnostmi, prožitkem.

Vážení rodiče, těšíme se na Vaše děti, které nám přivedete do naší mateřské školy. Snažíme se připravit dětem kvalitní školní vzdělávací program, který by je inspiroval k tvořivosti, touze po objevování a k dosahování něčeho hodnotného. Přáli bychom si, aby Vaše dítě získalo nové kamarády, aby si dovedlo hrát a spolupracovat s ostatními. Jsme si vědomi nesmírné zodpovědnosti, kterou s Vámi jako partneři sdílíme při výchově Vašich dětí. Vězte, že pro tento úkol jsme pečlivě připraveny a snažíme se o maximální spokojenost, jak dětí, tak Vás rodičů.
For JuniorKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Nademlejnská 600/1
Praha 9 - Hloubětín

For Junior soukromých školkáchProgram
Denní režim

6:30 V tuto dobu se děti začínají scházet. Děti mají možnost poznávat kamarády a používat hračky a všechny učební pomůcky. Tyto děti přebírá od rodičů paní učitelka.

Vítáme se podáním ruky a pozdravem. Od této chvíle probíhají během celého dopoledne hry a činnosti podle volby dětí -individuální, skupinové, společné. Jsou to hry spontánní a nebo tzv. řízené (plánované a organizované učitelkou), jejichž náplň a organizace je dána školním a třídním vzdělávacím programem naší mateřské školy.

7:00 – 9:15 Děti přecházejí do didaktických her a cílené činnosti pokračují.

8:00 Podává se ovoce a zelenina.

9:15 Děti svačí.

9:40 Připravujeme se na pobyt venku, pokud je pěkné počasí chodíme ven již dříve.

10:00 – 12:00 Pobyt venku.

12:15 Máme oběd. U oběda podporujeme samostatnost. Děti si samy nalévají polévku, chodí si pro druhé jídlo, používají příbor, uklidí si svoje místo.

12:30 Čistíme si zuby a některé děti odchází po obědě domů. Ostatní se převlékají k odpočinku a nastává oblíbená chvilka pro vyprávění či pohádku.

13:00 – 14:20 Spíme nebo odpočíváme dle individuálních potřeb. Od 13:15 hod probíhají klidné hry a činnosti nespících dětí. P. učitelky se individuálně věnují i předškolákům nebo dětem s odkladem školní docházky.

14:30 Máme připravenou odpolední svačinu. Děti jsou ve svých třídách a hrají si do 15:30 hod, poté přecházejí na zahradu.

15:00-16:30 Probíhají odpolední zájmové činnosti. Děti odchází s rodiči postupně domů. Rozcházíme se z MŠ nebo ze školní zahrady.
Tento časový rozvrh je pouze rámcový. Pevně stanoveny jsou pouze doby jídla, pobytu venku a odpočinku.
soukromá školka HloubětínAktivity a kroužky
výtvarné a pracovní činnosti, hudební činnosti, rytmika, zpěv, výuka hry na flétnu, tvořivá dramatika
pokusy a objevy, grafomotorika
příprava dětí na vstup do ZŠ, literární činnosti
jóga, relaxační cvičení, cvičení na gymnastických míčích
míčové hry, keramické vytváření
soukromé školce Praha 9Filozofie školky
Chceme, aby dítě, které opouští naši mateřskou školu, umělo projevovat radost z dalšího poznávání, mělo důvěru v sebe samotné a mělo dobré předpoklady pro pokračování ve vzdělávání.

Exempla trahunt – příklady táhnou.

For Junior se svým působením obrací k tradičnímu pojetí výchovy. Cílem naší školky je harmonický rozvoj dítěte předškolního věku s důrazem na oblast citovou a morální.

Klademe důraz na 3 hlavní cíle předškolního vzdělávání:
rozvíjení dítěte, jeho učení a poznání s maximálním respektem osobností jednotlivých dětí, rozvoj talentů
osvojení základů hodnot, na nichž je založena naše společnost
získání osobní samostatnosti a schopnosti, projevovat se jako samostatná osobnost působící na své okolí
soukromé školkyVýuka
Těžištěm působení školičky For Junior je soustředěné úsilí všech zúčastněných o maximální rozvoj všech osobnostních rysů jednotlivých dětí, jejich hladké začlenění do okolního života, vyhledávání a rozvoj talentů za komplexního působení všech dostupných pedagogických, psychologických a sociálních metod s přímou účastí rodičů, zákonných zástupců a přátel školky.
For Junior soukromou školkuStrava a pitný režim
PONDĚLÍ
přesnídávka
Pomazánka lučinová, chléb, bílá káva, ovoce
oběd
Polévka drožďová
Zapečené rybí filé, brambory, míchaný kompot, sirup
svačina
Loupáček, mléko
ÚTERÝ
přesnídávka
Chléb s máslem, plátkový sýr, kakao, ovoce
oběd
Polévka hovězí s písmenkami
Masové koule v rajské omáčce, těstoviny, džus
svačina
Křehký chléb s polevou, mléko
STŘEDA
přesnídávka
Houska s máslem a džemem, čaj vitamínový, ovoce
oběd
Polévka ovarová
Vařené vepřové maso, dušená zelenina, brambory, sirup
svačina
Chléb moskva, pomazánkové máslo, mléko
ČTVRTEK
přesnídávka
Pomazánka sýrová , chléb, švédský čaj, ovoce
oběd
Polévka zeleninová s kapáním
Mexický guláš, dušená rýže, džus
svačina
Kukuřičné lupínky s mlékem, čaj
PÁTEK
přesnídávka
Pomazánka z olejovek, chléb, čaj s mlékem, zelenina
oběd
Polévka slepičí s játrovými knedlíčky
Hrachová kaše, míchaný zeleninový salát, chléb, vitalinea
svačina
Domácí řezy, kakao
 v Hloubětíně For JuniorProstory
Mateřská škola nemá vlastní budovu, užívané prostory jsou pronajaty. Veškeré prostory jsou nově účelně zrekonstruovány a respektují veškeré hygienické a vzdělávací potřeby jednotlivých dětí. Ke školce patří veliká zahrada, která slouží k maximálnímu sportovnímu využití a pohybu dětí na čerstvém vzduchu.
For Junior v Praze 9Personál
Ředitelkou školy je Mgr. Petra Ulíková Zemanová, zpracovatel školního vzdělávacího plánu spolu s kolektivem mateřské školy. Vedoucí učitelkou je Vety Verawaty Zemanová.

Zaměstnanci – pedagogové disponují potřebnými odbornými znalostmi a praktickými zkušenostmi s danou specializací a splňují podmínky vzdělání učitelek Mateřské školy.