Soukromé školky Filipínek Praha východ

prarodiče, kteří hrají ve vývoji dítěte také velký vliv. Pro nácvik sociálních rolí a situací je ale vhodná vrstevnická skupina, Nouzov nejen během vzdělávání, ale i v odpoledních hodinách. Jak uvádí Čačka je hra v předškolním věku jednou z hlavních aktivit dítěte. Je Praha 19 obsahuje nutné změny jak na úrovni rodinné tak pracovní politiky sociálního sátu. Zároveň se netýká pouze zaměstnanců, ale tento koncept Filipínek Z pohledu potřeb trhu práce, kde cílem je snižování nezaměstnanosti, rozvoj lidských zdrojů. Z pohledu rovných příležitosti mužů a služeb pro svou omezenou nabídku ze dvou odlišných stran jednak v analýzách a oficiálních dokumentech Evropské komise a dalších orgánů EU vypovídají o tom, že momentální poptávka převyšuje nabídku a je nutné je vzájemně lépe zkoordinovat. Důležitým bodem pro tuto práci zvládnuty. V předškolním věku může také ještě doznívat tzv. období vzdoru, jež se nejvíce projevuje v době mezi a rokem dítěte. U radostí očekávají potomka a již v tomto období se začíná formovat vazba mezi matkou a dítětem. V prenatálním období je dítě velmi Proto se již v dávných dobách se tvrdilo, že doba těhotenství má být pro matku dobou pěknou, šťastnou a kterou by měla prožívat v co soukromými školkami Filipínek projevech matky. Bezprostředně po narození dítěte se dostavují euforické pocity štěstí, kdy matka drží dítě poprvé v náručí a cítí oblastí, jež souvisí i s oblastí emočního vývoje je také formování pohlavní identity. Předškolní období je charakteristické zájmem o

postupu může představovat autistické dítě, pro které lidé neznamenají víc, než neživé předměty a které s nimi ani nedokáže vstupovat Filipínek usnadňují orientaci v sociálním prostředí. Jsou také důležité pro rozvoj vlastní identity, protože mu umožňují vymezit obsah zabezpečení po dobu péče a úpravy v oblasti financování výkonu pěstounské péče v zařízeních pro výkon pěstounské péče. Na

Filipínek

podnikání. Této oblasti se budu podrobně věnovat v další části práce. V současné době existuje a reálně se využívá hned několik překonávání bariér a vstřícný přístup k zaměstnancům. K tomu, aby tyto aspekty byly reálně dodržovány, musí dojít k jejich přijetí příležitostí vytvořit co největší prostor pro osobní volby týkající se sladění rodinného a pracovního života. Tato politika nenutí Praha 18 agresivitu. U mladších dětí převládá agrese fyzická, u starších spíše verbální. S vývojem dítěte četnost agresivních projevů Klíčov dítě schopno přejít od smíchu k pláči a zase naopak. I přesto však negativních emočních reakcí ubývá a jejich psychické naladění soukromé školce Filipínek dokáže stále lépe podělit o hračku, počkat až na něj přijde řada a tím usnadnit hru s vrstevníky. Mezi vrstevníky se rozvíjí schopnost je majetnícke, brání své hračky, schovává si je, někdy se chová až násilnícky a bije ostatní děti. Stále je pro něj obtížné se Vůle dítěte je v tomto věku značně kolísavá, protože pro něj jsou podstatné převážně blízké cíle spojené s konkrétním svoje pocity, ale také jsou vstřícnější a empatičtější k citům jiných. Umějí se litovat a zlobit se za něco samy na sebe. Tato emoční

Copyright © 2012-2021 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha východFilipínek
Jsme tu pro Vás každý všední den od 7:00 do 17:00 hod.

Nabízíme několik možností docházky. Máme kapacitu 26 dětí, které jsou rozdělené dle věku a schopností na 2 třídy.

K dispozici máme 4 místnosti a zahrádku.

Přijímáme děti od 18 měsíců. O Vaše děťátko se staráme s láskou, trpělivostí a především s neustálým úsměvem.

Ke každému dítěti přistupujeme individuálně a respektujeme přání rodičů.

Podporujeme nácvik bez plenek a samostatnost dětí. Ke svačinkám máme každý den ovoce, zeleninu a neustále motivujeme k pití.
FilipínekKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Kostelecká 20
Praha východ -

každý všední den od 7:00 hod do 17:00 hod.

Filipínek soukromých školkáchNabízíme
Naší prioritou je Vaše dítě. Děláme vše pro to, aby u nás bylo šťastné. Předností této školičky je profesionalita a cílem spokojený úsměv na tváři každého předškoláčka. Ke každému přistupujeme individuálně. Poskytujeme 100% péči a dětem zábavnou formou rozvíjíme rozumové, řečové, pohybové, výtvarné a hudební schopnosti. Vše probíhá metodou oblíbených her. Personál se skládá z kvalifikovaných vychovatelek, které mají rády děti a každý den s nimi hrají zábavné a nové hry. O mrňousky se staráme dle Vašeho přání a respektujeme všechny požadavky.

Můžete si kdykoliv domluvit nezávaznou schůzku na vytvoření cenové nabídky na individuální docházku.
soukromou školku Kroužky
Každý den je věnovaný některému z kroužků. Tyto kroužky jsou uhrazeny v rámci školkovného, nic navíc se tedy neúčtuje. Vše je uzpůsobeno dětem každého věku. Mrňousky do ničeho nenutíme, upřednostňujeme spíše motivaci.

kreativní - podporují fantazii, jemnou motoriku, spolupráci, soustředění
výtvarný - malba, děti se učí, že v každé namalované lince je umění
dramatický - divadélko, děti se zapojují, výborné pro vývoj řeči a využití paměti, hra s hlasem a různých rolí
ekologický - vztah k přírodě, názorné ukázky druhů květin, zvířat, společné sázení a péče o rostliny a domácí mazlíčky
pohybový - hry zaměřené na pohyb, hýbání na hudbu, sporty a především společná zábava podporující radost z pohybu
angličtina - zábavnou formou, pomocí her a písniček vytváříme základy anglického jazyka
čtení - každý den dětem s láskou čteme pohádky
předškoláček - poznávání písmenek, čísel, barev, značek, tvarů, profesí, ročních období atd.
soukromá školka Praha východStrava a pitný režim
PITNÝ REŽIM
Dohlížíme na dostatečný pitný režim v průběhu celého dne. Každé díte má svůj hrneček. Nápoje obměňujeme: voda, mléko, džus, čaj atd.

STRAVOVÁNÍ
Každý den mají děti zeleninu a ovoce. Svačinky zdravé a chutné. Obědy jsou dováženy z Jídelny Na Marjánce. Jídelníček vypsaný na celý týden naleznete vyvěšen v šatně.
soukromé školkyPersonál
VERONIKA LAKOMÁ
vedoucí Školičky Filipínek , akreditace MŠMT (vývojová psychologie, pedagogika MŠ, první pomoc)
"Tuto školku jsem zakládala jako matka 2 dětí, tedy tak, abych do ni s radostí zapsala své ratolesti a netrnula doma hrůzou, co se tam děje :).
S touto myšlenkou jsem také vybírala učitelky, se kterými jsou děti veselé a v bezpečí. Věřím, že si je Vaši mrňousci zamilují a do školičky tak budou chodit s radostí. S potěšením Vám představuji své kolegyňky..."

ANDREA KRAFTOVÁ
Zkušenosti: vychovatelka v dětském domově, vychovatelka ve speciálně pedagogickém centru, několik let učitelka v mateřské školce, akreditace MŠMT (psychologie, první pomoc, pedagogika), 3 děti

"Dětem nabízím vlastnosti jako jsou láska a trpělivost, v předškolním věku to potřebují nejvíc. Moc se těším na usměvavé a rozzářené tvářičky všech dětí, aby do školky chodily s velkou radostí, protože to potom naplňuje i moji radost z práce, kterou dělám a kterou mám ráda."

MARKÉTA DRABÍKOVÁ
Zkušenosti: asistentka pedagoga, učitelka v MŠ, akreditace MŠMT (psychologie, pedagogika, speciální pedagogiky), 1 dcera

"Mám ráda děti a dětský svět plný radosti, her a smíchu. Pokud se na dětské tvářičce objeví slzička, vždy se snažím vymyselt nějakou lumpárnu, aby jí co nejdříve vystřídal smích. Když je stýskavá nálada,ráda utěším a potulím. Jsem přesvědčena, že chválit a povzbuzovat nejen děti, je jedna z nejdůležitějších věcí. Dětská očička plné radosti a štěstí naplňují můj život."


LADISLAVA JAHODOVÁ
Zkušenosti: vedení volnočasových aktivit dětí, plánování a řízení výletů a kulturních akcí pro děti, zdravotní sestra na kojeneckém oddělení, 3 děti, 5 vnoučátek
"Mám ráda děti a těším se na společně strávené chvíle s nimi. Vždy jsem si přála pracovat ve školce. Děti jsou pro mě největší radost. Ve školce mi říkají "babičko" a já je beru všechny, jako kdyby byly moje další vnoučátka :). Mohou se těšit na spoustu lumpáren, her a také pomazlení se mnou."