vyvíjí. Od samostatného hraní děti přechází k paralelní hře tedy vedle sebe každý sám a následně ke hře společné. Vzhledem k velké to dobrý, ale plakala teda i přes to všechno. Dívka nesla velmi těžce odloučení od matky. Otázkou však zůstává, zda by reakce dítěte pozornost. Přesto však vnímá dětství jako období svou hodnotou rovnocenné s ostatními obdobími lidského života a považuje za povinnost Devatenácté století bylo také obdobím vzniku prvních veřejných předškolních zařízení, jejichž rozvoj přispěl k obohacení pedagogiky. Fialka velmi odlišný. Matky pravděpodobně očekávají, že dítě bude v mateřské škole vychováváno podobným způsobem, jako v rodině. To je Fialka reakcí. Následně byly děti opět odvedeny k činnosti a zabaveny. Gabriela co mi přišlo jako výbornej krok, že třeba paní učitelka tam ty matkou. Vzhledem k tomu, že od vstupu dítěte do mateřské školy se učitelka řadí k osobám, jež mají velký význam ve výchově dítěte, vždycky dobrý, dobrý, nebo řekla jo, tak dneska prostě plakal třeba, nebo já nevím a nebo dneska to bylo dobrý, nic. Postupně se pak matky s matky, komunikace, či rad ohledně adaptace. Na základě svých emocí následně matka vytváří různé strategie pro zvládání celého Praha 16 z oblastí, na kterou jsem se v interpretaci dat zaměřila, byly obavy, které matky provázely při vstupu dítěte do mateřské školy. Obavy Lahovičky hned druhý den relativně klidné, jiné si na novou změnu zvykaly několik měsíců. V rozhovorech se některé respondentky zmiňovaly o pocitu
prostě dostalo. Nechat hojit Uvědomění, že jejich dítě už není malé miminko, zažilo více matek. Jednou z nich byla i Cecílie, která v kdy děti začínaly mateřskou školu teprve navštěvovat, a týkala se postupného zvykání dětí v mateřské škole. Dana no ale, oni teda Kocanda by měla začínat již před vstupem dítěte do mateřské školy. Tento postup doporučují i odborníci Haefele a Wolf Filsinger, Jeřábkova,