tyto jsou využívané v psychologických a lékařských oborech. Je známo, že kromě her je pro děti také nejvíce důležité rozvíjet takové chování, které je prosociálně zaměřené. To považuji za velký vklad do života dítěte, protože ten, kdo dokáže pomáhat, chovat se zdvořile a vcítit se do druhého a nečekat za to žádnou odměnu, má v životě mnohem větší uznání. Prosociální výchova Prosociální chování je definováno jako Chování a jednání, které je zaměřeno na dobro druhých, chování zdvořilé, empatické, kooperativní, pomáhající, ochraňující. Průcha, Walterová, Mareš s. Aby se děti dokázaly prosociálně chovat, měly by jim být učitelky vzorem. soukromou školkou Dvorcích Důležitým předpokladem je naplňování jejich individuálních potřeb. Učitelky by tedy měly znát Maslowovu pyramidu potřeb a naplňovat ji Dvorce od nejnižších pater. Podle Svobodové je pro vzdělávání nutné, aby byly tyto potřeby naplněny, teprve potom může začít vzdělávání. Kavčí Hory Děti si osvojují pravidlo, že jejich svoboda jednání končí tam, kde začínají práva druhého. Učí se najít na každé věci i to soukromým školkám Dvorce pozitivní. Učitelky tedy využívají i vzniklé problémy k rozvoji dalších dovedností dítěte a tedy i k rozvoji prosociálního chování vůči ostatním. Toto jednání je nejvíce posilováno ve formách her, kdy je většina her, pokud jsou správně vedeny, prosociální. Každé dítě má právo na bezpečné prostředí. Pokud bude v takovém prostředí pobývat a vyrůstat, bude to formovat jeho pozitivní vztah k
ostatním dětem a dospělým. Jak ale říká Svobodová prostředí mateřských škol i celkově ve školách se často stává nepříznivým v služby účetních ve Praze 4 Dvorcích