které potřebuje cítit a vědět, že k někomu a někam patří potřebu domova, potřebu mít svého člověka svoji matku, svého otce. U dítěte se tak vytváří základní bazální jistota a je základem povědomí, že patří do mezilidských vztahů, na které se může spolehnout, mít svoji jistotu. Rodina poskytuje dítěti od nejútlejšího věku akční prostor, tedy prostor pro jeho aktivní projev, prostor, v němž se může samo seberealizovat. Rodina pozvolna uvádí dítě do vztahu k věcem rodinného vybavení. Záměrně i nezáměrně vede dítě, aby tyto předměty chápalo jako hodnoty a tak je podle určitých pravidel používalo, chránilo a udržovalo v pořádku. Rodina výrazně určuje soukromé školky Barrandov prvopočáteční prožitek sebe sama jako chlapce nebo dívky. Napomáhají tomu vzory matky a otce, případně babičky a dědečka, i zkušenosti soukromými školkami Barrandova se sourozencem. Rodina poskytuje dítěti bezprostředně působící vzory a příklady. Dítě se učí vidět v druhém člověku osobnost a samo Barrandov touží být osobností. Chce jednat tak, jak to vidí u jiných. Rodina v dítěti zakládá, upevňuje a dále rozvíjí vědomí povinnosti, zodpovědnosti, ohleduplnosti a úcty jako něčeho samozřejmého, co patří neoddělitelně k životu. Dítě je nenásilně zapojováno do společných činností rodiny hry, práce, zájmy, rekreace Rodina pomáhá dítěti setkávat se a pochopit mezigenerační vztahy a tím hlouběji Zlíchov proniknout do chápání lidí různého věku, založení a postavení vztahy s rodiči, prarodiči, sourozenci, příbuznými. Prostřednictvím
rodičů, příbuzných a přátel rodina v dítěti navozuje představu o širším okolí, o společnosti a světě. Dítě si ujasňuje svět cvičí těhotnými Prahou 5 Barrandovem