Soukromé školky Adventure School Praha východ Sulice

rozhodnout, jak dovede hodnotit své chyby a poučit se z nich. Také nám hra ukáže, jak dítě snáší neúspěch, jak je dítě důsledné. Hrou Langmeier, Krejčířová, K náhodné činnosti pro činnost samu, jako je tomu u batolat, přistupuje postupně v předškolním věku záměr, soukromá školka Adventure School učitelkou a dětmi. Po větším počtu setkání již pro něj tyto osoby nejsou tak cizí a adaptace může probíhat mnohem lépe. Dítě již nákresů jsem u některých z nich objevila zajímavou spojitost mezi přípravou dítěte na vstup do mateřské školy a jeho následným lepší. Domnívám se, že tato proměna může spočívat rozvoji dítěte a jeho nové schopnosti hrát si s někým. I hra dítěte se totiž bude úplně v pohodě Tak se si říkala, že když ho tam bude mít, tak že si nevzpomene. Ze prostě budou spolu, a že já v klidu odejdu a bude Praha 16 života dítěte za období vývoje tělesného a vývoje smyslů, ale co se týče rozumu, tvrdí, že není jedinci potřeba věnovat zvláštní Lahovičky plně respektovat. Tento směr se plně zaměřil na dítě a tento objev se stal pro celý další vývoj výchovy a vzdělávání zásadní. tam nebylo slyšet, že by někdo brečel. S tím souviselo i pochování dítěte a utěšování, které bylo potřeba během silných emočních Adventure School Sulice nebude tak hrozný, jak jsme si původně mysleli Na slovíčko Během adaptačního procesu a i po něm je nezbytná komunikace mezi učitelkou a komunikace s učitelkou probíhala spíše pravidelně. Anna jako že vždycky pak už všem těm maminkám, jak jsme pro ně chodily, říkala. Ona

ovlivňování prožívání matky, na které působí jednak zprostředkovaně skrze dítě a ale také přímo ve formě podpory a povzbuzení rozvoji hry, která by měla být hlavní činností dítěte. Tři roky shledávám ideálním věkem pro vstup dítěte do mateřské školy. Jednou Adventure School problém s adaptací polovina. Mezi matkami však negativně zbarvené emoce prožívaly všechny. Doba trvání byla různá. Některé matky byly očích Důvod svého dojetí respondentka vysvětluje v zápětí protože prostě sem na to koukala, už mám prostě velkýho syna. Tak mě to většinou projevovala spíše role učitelky. Ředitelská role se vyskytla pouze v jednom rozhovoru. Ředitelská role se projevila již v době, Kocanda iniciativy matek a zmiňované zkušenosti Dany v souvislosti s ředitelskou rolí. Domnívám se, že spolupráce mezi rodinou a mateřskou školou momentě, kdy ta máma nastupuje do práce, tak to dítě samozřejmě nejdýl v sedm musí být ve školce, takže i ty některý tříletý, co ty zvědavá, a všechno prostě měpovykládá, a nezměnilo se to naštěstí. Tato respondentka byla zároveň mezi matkami jediná, která přiznala, Pokud rodiče k mateřské škole mají pozitivní přístup a dítě pozitivně motivují, je šance mnoho ovlivnit. Dana upozorňovala během

Adventure School

mateřské škole a o to větší v průběhu adaptačního procesu. V souvislosti s tím Jeřábkova upozorňuje, že síla strachu dítěte z Herink dítě narodí. Jednou z jejích funkcí je uvést ho do života v rámci konkrétního kulturního prostředí, tj. naučit ho orientaci ve světě soukromým školkám Adventure School projevovat nebo neprojevovat svoje city, názory apod. Rodinná výchova zprostředkovává dítěti seznámení s tím, co se souborně označuje

Copyright © 2012-2024 Soukrome-skolky-praha.cz | Registrace do katalogu
soukromé školky Praha východAdventure School
Jsme akreditovaná mateřská škola a náš učitelský tým je zkušený s letitou praxí nejen z bilingvní školy. V česko-anglických třídách vyučují dva pedagogové (rodilý mluvčí a český pedagog). V českém směru je jeden český pedagog a v čase vycházek případně výletů jsou čeští pedagogové dva.

Hlavní formou "výuky" v naší mateřské škole je výhradně hra a jsou využívány metody, které odpovídají přirozené mentalitě předškolních dětí. Pro dítě je při učení se čemukoli důležitý prožitek, činnost, aktivní zábava.

Nabízíme individuální přístup (max. počet dětí ve třídě je 16) a kvalitní vzdělávací program, který zajišťuje všestranný rozvoj osobnosti dítěte "Život je dobrodružná cesta a my k ní máme kompas”.

Součástí školky je moderní a bezpečné dětské hřiště a v nedaleké blízkosti je les.

Přijímáme děti od 2 let.

Od 1.9.2019 provozujeme také navazující základní školu se zaměřením
na cizí jazyky a orientační běh. Více informací na www.adventureschool.cz.
Adventure SchoolKontakt
Zobrazit kontakty
Zobrazit stránky
Zobrazit ceník
Hlavní 813
Praha východ - Sulice

Adventure School soukromou školkuVzdělávání
V česko-anglickém směru probíhá intenzivní každodenní výuka anglického jazyka (kromě odpolední výuky u předškoláků, která je vedena v českém jazyce a je zaměřena na předškolní přípravu). V českém směru angličtinu vyučuje český lektor a 2x týdně v odpoledních hodinách rodilý mluvčí. Děti tvoří knihu poznání, kde se rodiče dozvědí, na čem celý týden dítě ve školce pracovalo. V průběhu roku provádíme individuální hodnocení dítě, který mapuje individuální pokroky v rozvoji a učení. Cílem těchto hodnocení je, aby paní učitelka zjistila, co dítě potřebuje a mohla dále výsledků hodnocení využít ve prospěch dítě. Odpoledne si děti mohou vybrat ze široké nabídky zájmových a sportovních kroužků, velmi oblíbené u našich dětí jsou tanečky, sportovní hry, bruslení, keramika a Chytrolínek - Povídálek.
soukromou školkou SuliceVize a Cíle
Vizí naší mateřské školy je tento papír popsat co nejvíce informacemi, zkušenostmi a dalšími důležitými věcmi, bez kterých se dítě v dnešní době neobejde.

Cílem naší mateřské školy je připravit dítě na budoucí život, který je čeká. Zkrátka být výchozím bodem jakékoliv naučné stezky. Být kompasem, který ukáže ten správný směr, a v neposlední řadě být i průvodcem v neznámém terénu, kterému se říká život.
soukromými školkami Praha východNaše nabídka
1)péče o děti ve věku od 2 do 6 let
2)celodenní provoz od 7:00 - 18:00
3)kvalitní vzdělávací program
4)každodenní výuka anglického jazyka, logopedické individuální terapie, environmentální výchova a etiketa
5)zkušení pedagogičtí pracovníci
6)měsíční tematické výlety
7)3x ročně individuální hodnocení dětí
8)individuální pohovory s rodiči o vývoji a pokroku dítěte
9)tvorba knihy poznání
10)používání některých didaktických a montessori pomůcek
11)širokou nabídku zájmových kroužků
12)saunování v zimním období
13)pravidelný pobyt na zahradě vybavené moderními hracími prvky nebo venkovní hry a poznávání v blízkého lesa
14)živá zahrada (pozorování krás a změn přírody na školní zahradě)
15)pořádání besídek či divadelních vystoupení pro rodiče
16)3x ročně miniškolky v přírodě (podzimní, zimní s lyžování a letní)
17)2x ročně pětidenní školka v přírodě (letní a zimní s lyováním)
18)oslava českých a anglo-amerických svátků
19)minizoo v areálu
20)prázdninový provoz, letní tábor
soukromé školkyHlavní zaměření Adventure School
Náš kompas má čtyři hlavní zaměření:

Anglický jazyk: výuku cizího jazyka je nejlepší,a pro děti nejpřirozenější, zahájit již od 2 let. Nabízíme každodenní kontakt s anglickým jazykem. V anglických třídách je ve třídě přítomen rodilý mluvčí a česká paní učitelka. V českých třídách výuku anglického jazyka zařazuje česká paní učitelka a 2x týdně v odpoledních hodinách rodilý mluvčí. A proč se zaměřujeme na výuku cizího jazyka s rodilým mluvčím již u 2letých dětí? Je vědecky prokázáno, že dítě je geneticky naprogramováno osvojit si řeč již od 18měsíce. Tato schopnost se ale okolo 7. až 8. roku vytrácí. Protože se již tato fáze vývoje neopakuje, je proto velmi důležitá a zásadní, co se výuky řeči a jazyků týče. Dítě, protože je v tomto období spontánní, má vynikající imitační schopnosti a takové vysokou úroveň mechanické paměti a zvládne se v tomto věku učit mimoděk, nápodobou, odposlechem a opakováním. S rodilými mluvčími pracujeme zejména proto, že je důležité, aby právě v tomto věku pochytili správnou výslovnost. Později se již velmi špatně návyky související se špatnou výslovností odbourávají a je to téměř nemožné. Cizí jazyk je na osvojení si pro dítě stejný, jako jazyk mateřský. V naší školce používáme metodu tzv. přímou, protože je dítě v dennodenním kontaktu s rodilým mluvčím. Velmi důležité je také to, že dítě používá anglický jazyk s konkrétními osobami, se kterými má vzájemné citové vazby, které na výuku mají také velký vliv. Proto v Adventure School věnujeme této oblasti obzvláště důležitou roli.(Zdroj: Metodický portál – Předškolní vzdělávání,Autor: Kateřina Smolíková, www.rvp.cz).

Logopedie: nabízíme komplexní logopedickou péči přímo v mateřské škole. Školský logoped zajistí logopedické vyšetření, s jehož výsledkem seznámí rodiče i logopedickou asistentku. Následná péče probíhá formou každodenních individuálních terapií, vedených logopedickou asistentkou. Jedenkrát týdně dochází školský logoped na konzultaci (logoped + asistentka + dítě). Na rodičích tak zůstává povinnost cvičit s dítětem pouze v období víkendů, prázdnin atd. Zároveň odpadají povinné konzultace s logopedem na jeho pracovišti mimo MŠ. Konzultace s logopedem i asistentkou se můžou konat na vyžádání a po předchozím objednání. Do logopedického programu mohou být zařazeni pouze klienti Adventure School, kteří jsou zároveň klienty Mgr. Petry Novotné - koordinátor logopedie v Adventure School.

Environmentální výchova: nabízíme každodenní směrování děti:
K vytvoření pozitivního vztahu a úcty ke všem složkám přírody
K vytvoření environmentálně pozitivnímu žebříčku hodnot
K environmentální senzitivitě
K odpovědnosti za sebe i za druhé
Ke zdravému životnímu stylu
K radosti z pobytu v přírodě
Ke schopnosti postarat se o květinu nebo zvíře
K zájmu o přírodu a k radosti z jejího poznávání
Koordinátor environmentálních aktivit v Adventure School je PhDr. Alena Thorovská

Etiketa: každodenně učíme děti základům slušného chování. Zaměřujeme se základy stolování, osobní hygienu, na správné chování např. ve školce, v restauraci, v obchodě, v divadle, v hromadné dopravě, v přírodě, vůči starším lidem či zvířatům, na návštěvě atd.