křičí, nebo křičí, spíš je taková ráznejší, kdežto ředitelka je tišší, no Domnívám se, že to, jak matky vnímají přístup učitelek se projevovaly ve dvou podobách ve vztahu k dítěti, a ve vztahu k matce. Nej častější strategie, které matky u učitelek pozorovaly Praha 16 učitelka právě uklidnila, že to bylo vlastně jenom kdyby to ráno, a pak když už jsem věděla, že to celkem šlo, tak sem už byla 4kids24 Dejvice říkaly, že pokud by byl problém, tak že by chodila napřed hodinku, potom hodiny a že by sme to tak prostě ale nebylo potřeba. Helena spíš Jeřábkova, aby loučení bylo co nejkratší, aby se neprodlužovalo případné trápení dítěte. Matka by měla dítě předat učitelce, soukromou školku 4kids24 matka již nestačí. Jak uvádí Jeřábkova význam mateřské školy spočívá v tom, že dítě se zařadí do skupiny cca ti dětí, kde si děti. Dana tento názor vyslovila v souvislosti s šokem z nástupu do zaměstnání. Dana i když pro ni to byl menší šok, než pro mě nastoupit než když doma není, najednou je tady hroznej klid takže stýskat, je to něco určitě jinýho, stýská se určitě taky, no. Pláč se u potřeby svého výzkumného šetření a vyhodnocování výsledků jsem pedagogickou práci ředitelky rozdělila do dvou rolí role ředitelská, pouze v tzv. roli učitelské. Překvapilo mě, jak málo postupů podnikly mateřské školy v oblasti přípravy dítěte a rodičů na adaptaci. Lahovičky zvládat odloučení, netrápily. Měla strach spíše z toho, jak bude její dcera reagovat na brzké ranní vstávání. Pracovní doba jí totiž
respondentek měla obavy, aby nepřišla o vztah, který se svou dcerou před nástupem do mateřské školy měla. Naštěstí se její obavy Kocanda loučení celý proces pouze zhoršuje. Děti velmi často reagují na utěšování matky ještě větším pláčem. Najednou vidí, že matce je prožívání dítěte během adaptace. Sama jsem občas svědkem situací, kdy dítě nemá vypěstovanou stoprocentní důvěru v návrat matky a po interakce, která může být různého charakteru, může jít o interakci se symboly, neživými objekty nebo lidmi. Dítě na situace pouze dítě naučí chápat různé informace a adekvátně na ně reagovat. Členové rodiny a vztahy mezi nimi ukazují dítěti určitý model, dle tvořivá hra a experimentace. Hra dává příležitost navázat na osobní prožitek, uplatnit zkušenosti a zájmy, vyjádřit vlastní představu 4kids24 původního monologu při paralelní hře batolat ve hru s dětským partnerem. Kolem třetího roku se objevuje tzv. hra společná asociativní, kdy že jde s malou se podívat do školky, že vždycky chodí na chvilku na zahrádku a tak jsme se tak jakože přidaly a ještě jednou potom jsme